Webcam op de motor

Driftertje

MF'er
13 apr 2011
86
0
Zoetermeer
Een paar weken terug heb ik een webcam (Sony AS15) gekocht. Ik heb een steun gemonteert op de valbeugel. Helaas ondanks de stabilisatie camerastand trilt het beeld behoorlijk. :? Kan je dit alleen voorkomen als de webcam op je helm monteerd of hebben jullie misschien andere oplossingen.
Tips en truuks en truuks zijn welkom. :Y
 
een AS15 is toch echt een actioncam en geen webcam ;)

Op de valbeugel krijg zo'n ding nogal wat stevige trillingen te verduren, zeker als hij aan het eind van de beugel zit. Probeer hem eens wat meer op te schuiven richting de bouten waar de beugels aan je motor vast zitten.
 
Mooiste is dan naar mijn ervaring toch vanaf de helm of voor op de buik geeft ook hele gave beelden bv. met Supermoto/cross (maar is uiteraard niet handig bij alle motoren).

Plus je hoeft niet iedere keer je camera los te halen als je ergens op een terras wil of bij een tankstation naar de plee ofzo
 
Laatst bewerkt:
Mooiste is dan naar mijn ervaring toch vanaf de helm of voor op de buik geeft ook hele gave beelden bv. met Supermoto/cross (maar is uiteraard niet handig bij alle motoren).

Plus je hoeft niet iedere keer je camera los te halen als je ergens op een terras wil of bij een tankstation naar de plee ofzo

Als je naar de plee gaat mag ie uit hoeven we niet te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan