Terug: YamahaXT 600 wit-rood-blauw MJ-43-NJ

Sjiem

Die hard MF'er
17 apr 2006
305
0
Enschede
UPDATE 11-06-2014: Hij is terug! Dankzij oplettende motor-vriendjes is hij vanavond teruggevonden. Flink wat schade en nog geen idee hoe het blok er aan toe is, hopelijk allemaal te repareren. Geen dief gearresteerd.

Iedereen die een oogje voor me in het zeil heeft gehouden ontzettend bedankt! De berichten van mensen die hem hebben zien rijden hebben er voor gezorgd dat we gericht hebben kunnen zoeken.


UPDATE 30-05-2014: Nog een locatie toegevoegd en even een kickje; het zonnetje komt weer tevoorschijn en daarmee deze motor misschien ook.

Hij is de afgelopen week door verschillende mensen gespot, ongeveer op deze locaties:
[...]

[...]

Mocht je hem toevallig zien, licht dan de politie en/of mij in.

Gespot op de Broekheurnerrondweg:
[...]


EERSTE BERICHT:

Mocht je deze motor tegen komen, op het internet of 'in het echt', dan vraag ik je contact op te nemen met mij of de politie.

YAMAHA XT 600

Kenteken M*-**-**

Opvallende kenmerken ten tijde van de diefstal, zie ook de foto:
[...]
Deze week gestolen in Enschede.

Het is een wat ouder beestje, maar het is wel _mijn_ beestje: Hij verkeert in goede conditie en we zijn nog lang niet uitgespeeld. Mocht je hem tegen komen neem dan even contact op, met mij of de politie.

[...]

PS: De emotionele kant heb ik bewust (en met moeite) zo veel mogelijk uit dit bericht gehouden, daar kunnen jullie je vast wel een voorstelling van maken...
 
Laatst bewerkt:
Elke stad heeft wel een of meerdere kansen buurten, Enschede ook ongetwijfeld. Rij daar eens een aantal keren rond, want deze motor is vast gejat, om mee te gaan joyriden.

Veel Succes met terugvinden.
 
Rot voor je, laat ze met de poten van andermans spullen afblijven..
Hoop dat hem hem terug vind!
 
ongetwijfeld voor een joyride of tasjesroof 'geleend' ja.

Houd de slechtere wijken in de gaten en check ook greppels, slootjes e.d. of hij ergens gedumpt is.

Sterkte!
 
Om eerlijk te zijn hoorde afgelopen woensdag/donderdag in de zuidelijken een dikke 1 cilinder flink gasgeven....viel wel op iig...
 
Vandaag gespot in Enschede!!
Google Maps

Hij kwam mij tegemoet rijden op het fietspad. Hij had geen helm of beschermende kleding aan en ook geen kenteken. Vond het al een beetje apart... nu lees ik dit. Hopelijk heb je er wat aan!! Succes!!

2vjwyfb.jpg
 
Hoppa, MF in actie.
Succes met de zoektocht.

Edit: ts is sinds donderdag niet meer hier geweest.
Mogelijk ff mailen?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben morgen van plan een stukje te gaan rijden, ik rijd ook wel ff door de wesserlerbrink voor je. Me vriendin heeft daar al 2 gestolen fietsen vandaan! We vinden ze wel!
 
Sein een paar motoragenten in, die vinden het prachtig om er zo een achterover te trekken.
 
Laatst bewerkt:
Kan eigenlijk niet missen, dat moet hem zijn! Fantastisch, ik ga er mee aan de slag.

Eindelijk IETS, ik heb ook mijn eigen 'buurtonderzoek' al gedaan maar niemand heeft iets gezien of gehoord... wel erg leuk om ook de buren een paar deuren verder eens te spreken :$


Hij is gestolen in een woonwijk binnen de singel. Hij stond aboluut niet in het zicht maar wel op een plek waar hij altijd stond, ik vermoed dus dat hij door een 'verkenner' is gespot en doelbewust is 'opgehaald'. Slechts vermoedens!
 
Kan eigenlijk niet missen, dat moet hem zijn! Fantastisch, ik ga er mee aan de slag.

Eindelijk IETS, ik heb ook mijn eigen 'buurtonderzoek' al gedaan maar niemand heeft iets gezien of gehoord... wel erg leuk om ook de buren een paar deuren verder eens te spreken :$


Hij is gestolen in een woonwijk binnen de singel. Hij stond aboluut niet in het zicht maar wel op een plek waar hij altijd stond, ik vermoed dus dat hij door een 'verkenner' is gespot en doelbewust is 'opgehaald'. Slechts vermoedens!
Nu hopen dat je hem nog weer terug vindt :)
En dat de schade beperkt is :)
 
Ik heb nog twee mensen gevonden die hem zondagmiddag hebben zien rijden in Enschede Zuid. Bestuurder kan ook in een zwart pak met een zwarte helm rond hebben gereden. De motor zelf valt nog het meest op:

Een wat oudere Yamaha XT600 (een 'offroad' motor)
Grote witte tank
Blauw voorspatbord op een verder wit/rode motor.
De kentekenplaat is blijkbaar verwijderd.

Mocht je hem zien, kijk even een tweede keer en bel tijd en locatie door naar de politie, al is het maar om een 'verdachte situatie' door te geven.

We zijn wat op het spoor, met dank aan het forum! Geweldig!
 
Ga in die buurt posten en neem een stevige bezemsteel mee....tsjakkaaa in het wiel ermee })
Een kapot wiel kun je nog overheen komen als je hem zo weer terug kunt krijgen :Y
 
Aan het geluid te horen (flink in toeren) gisteren avond, heb ik het vermoeden dat hij ging crossen op de usseleres/verlengde vd de oude dijk= helmerstraat en zo terug over de oude dijk en verdween richting vlierstraat waar de tweede spot gedaan is!

Kortom, dit moet hem zijn..... :Y

Ik zal alert blijven als ik een 1 pitter hoor.
 
Laatst bewerkt:
Kan je ook vragen aan de politie of ze een groot oogje in het zeil houden voor je?
Naar aanleiding van deze gegevens (gespot, rijden zonder rijbewijs, helm, crossen, overdreven snelheid, geen kenteken,...) kan je hem toch zo aangeven? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan