gestolen: street triple r mt-rv-24 matgrijs eindhoven

striple

Rookie
9 sep 2010
11
0
Gestolen: :(
Triumph Street Triple R
MT-RV-24
Eindhoven

Gestolen in de periode van donderdag avond 19:00 22-5, vrijdag ochtend 8:00 23-5.

- linker achterkant lichte schuifschade
- steenslag tank
- gele rizoma remschakelset
- arrow demper

Alle extra ogen welkom!
 
recente foto
full
 
Shit, wat een mooie bike. :9~
Hopen dat je 'm snel terug hebt.
En dat het *#~¥>$ volk !je weet wel.
 
ja tuig is het :r

schijfremslot en stond in een afgesloten parkeerkelder
 
Misschien een idioot late reactie en wellicht geheel onterecht maar ik kwam op marktplaats exact de zelfde uitlaat tegen als op deze street triple en deze is volgens mij vrij uniek.
Tenminste, ik heb nog nooit een andere street triple met een deze specifieke arrow uitlaat gezien en kan er op internet ook niks over terug vinden. Wellicht is dit dus een uniek/zelf gefabriceerde uitlaat?

Wellicht is deze motor weer terug gevonden en is de advertentie van de eigenaar zelf of is er iemand die heel toevallig ook zo'n uitlaat heeft, maar ik vond het opvallend.

Dit is de advertentie: http://link.marktplaats.nl/m892160441

Ik kan de ts geen privé bericht sturen dus vandaar dat ik hier maar even reageer.

Edit: de adverteerder heeft ook nog een street triple tank in de zelfde kleurstelling te koop.
 
Laatst bewerkt:
Goed gezien! Zag het ook net. Wellicht is het de eigenaar zelf hoor. Maar die uitlaat is volgens mij echt uniek voor een street triple
 
Het wordt nog verdachter. Als je op alle advertenties klikt krijg je ook advertenties onder de naam “Motoparts”. Het als je vervolgens het telefoonnummer dat erbij staat gaat googelen kom je ook nog op deze advertentie uit van ene "Martijn" die toevallig een achterbrug van een street triple aanbied:


http://link.marktplaats.nl/m868135290
 
Laatst bewerkt:
De uitlaat samen met de tank maakt het wel heel erg verdacht, op de tank is ook steenslag te zien zoals Striple al aangeeft.
TS is al sinds september niet online geweest, kan de moderator niet even een mailtje sturen?
 
Toevallig dat geen van beiden frames verkoopt...

Edit: Heb een PB richting mod gestuurd
 
Laatst bewerkt:
De overige advertenties van "martijn en mark" doen sterk vermoeden dat de Street Triple van de TS niet het enige slachtoffer is helaas.
 
Misschien een long-shot, maar een oranje tank van een cbr600rr (link) doet mij toch wel denken aan dit gestolen topic: link
De advertentie is later geplaatst dan de motor gestolen is en ik denk ook niet dat er heel veel rondrijden met een oranje tank(kap), of heb ik dat mis?
 
Wat is sowieso opvallend vind is dat er best veel motor onderdelen adverteerders op marktplaats zijn die allemaal maar een paar onderdelen van een bepaalde motor hebben. Je zou toch verwachten dat als je een (schade)motor opkoopt dat je niet alleen een achterbrug te koop zet maar elk onderdeeltje dat maar geld op kan leveren? Ook vreemd dat ze allemaal geen website of bezoekadres hebben.

Misschien een mooi onderwerp voor een nieuw topic... ;)
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idioot late reactie en wellicht geheel onterecht maar ik kwam op marktplaats exact de zelfde uitlaat tegen als op deze street triple en deze is volgens mij vrij uniek.
Tenminste, ik heb nog nooit een andere street triple met een deze specifieke arrow uitlaat gezien en kan er op internet ook niks over terug vinden. Wellicht is dit dus een uniek/zelf gefabriceerde uitlaat?

Wellicht is deze motor weer terug gevonden en is de advertentie van de eigenaar zelf of is er iemand die heel toevallig ook zo'n uitlaat heeft, maar ik vond het opvallend.

Dit is de advertentie: http://link.marktplaats.nl/m892160441

Ik kan de ts geen privé bericht sturen dus vandaar dat ik hier maar even reageer.

Edit: de adverteerder heeft ook nog een street triple tank in de zelfde kleurstelling te koop.


heel scherp gezien! Lijkt mij dat dit niet kan missen. Toevalligheden bestaan niet he, zeker niet op deze schaal.

Hopelijk leest de TS dit topic nog, dan kan hij wellicht (als de politie tijd heeft :') ) actie gaan ondernemen
 
motoren worden gejat,
Uit elkaar gehaald en verdeeld over diverse mensen die de onderdelen los verkopen. Vaak prutsers die wat bij willen verdienen. Je hebt er dus weinig aan om deze figuren aan te pakken.
Een "motorhandelaar"koopt vaak onderhands de kappen en waardevolle spullen op.
Een bekende manier van werken.

Ik zit al een aantal jaren in de bmw motorhandel en ken de mensen die dit doen..(in de bmw wereld)
Probleem is alleen dat je het moet bewijzen.

zonder bewijs geen zaak..
 
Vooral dat met dat telefoonnummer is wel een dubieus iets.... Maarja ga dr maar eens achteraan.... zal nog niet meevallen om te bewijzen dat dat jouw spullen zijn als er nergens meer een frame(nummer) of kenteken te vinden is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan