Triumph Speed Triple topic deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

full
 
Ben d'r ook weer Bie :)

Gelijk fap voer :) ;)

Lekkerrrrr :]

De zwarte ridder gaat ook meteen full pull weg :P zag alleen maar een matje wapperen :P

Btw, die duc klinkt ook erg lekker WO :Y alleen dat bungelende sleuteltje (?) maakt hopelijk nergens contact...zou mooi gaan krassen namelijk, maar kan het niet goed zien, gaat te hard ;)
 
Lekkerrrrr :]

De zwarte ridder gaat ook meteen full pull weg :P zag alleen maar een matje wapperen :P

Btw, die duc klinkt ook erg lekker WO :Y alleen dat bungelende sleuteltje (?) maakt hopelijk nergens contact...zou mooi gaan krassen namelijk, maar kan het niet goed zien, gaat te hard ;)

Het sleuteltje heb ik er al weer afgehaald ja ;) duc klinkt en rijd goed :) het ging idd lekker ja :Y :]

Het is dat die oude man die er achter reed geen haast had, anders was ie er zooo voorbij gereden :X

Die oude man had me inderdaad helemaal voorbij gereden ja :Y maargoed zo is er toch best aardig voor een brugwachter met 3 jaar toer ervaring O-)
 
Das een ding wat zeker is :Y de speed gaat alleen wel harder per versnelling :Y in de 1 rij ik dacht ik iets van 70 ofzo :Y het is meer de manier waarop :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan