Triumph Speed Triple topic deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wordt een leuk ritje. :}
Hoe lang ga je?
In 2015 wille wij ook met ee groepje een lange trip maken.
Zal waarschijnlijk een rondtrip worden in Zuid-Noorwegen/Zweden.
Ik hoop in igg dat je de Speed weer op tijd in orde hebt. :Y

Dit gaat mn tweede keer worden. Eerste keer was in 2009 op de thundercat.
We hebben grofweg een route gemaakt via zweden finland omhoog en langs de noorse kust naar beneden. Hoelang we er over doen, niet echt vastgelegd. 7 juli moet ik weer aan het werk dus later dan dat gaat het niet worden
 
...onzin..., gisteren een middag wezen Triple-len in een compleet verlaten Friesland...
...de motormaat die mee was was onder de indruk van de leegte...

...prima sturen, prima weer, prima omgeving... :Y
niet alleen NL.

verdriedubbeld in 50 jaar

World%20Population.JPG
 
Laatst bewerkt:
klopt maar heb al genoeg meegemaakt met wielrenners
net zoals double utb fiets ik ook met m'n kinders en dan kan ik dat kutvolk wel schieten
verder heb ik niks tegen ze :+

Ik weet nog wel een momentje van vorig jaar tijdens een ridje O-) die wielrenner flikkerde bijna om en die andere wachten maar even ;)
 
Wielrenners ja....praat me er niet van...
Ze schreeuwen, ze spugen en weet ik wat niet meer.
En rije kunnen ze ook nie;
Ze doen een eeuwigheid over een lekker dijkje... O-)

Gewoon van de fiets afrije Jonguh... :+
 
Werthers Original en de herinnering...:

Ik weet nog wel een momentje van vorig jaar tijdens een ridje O-) die wielrenner flikkerde bijna om en die andere wachten maar even ;)

...schiet me te binnen... :+

...ons zijn in 2011 met de boot van Nederland naar Engeland gegaan, en om bij die boot te komen had ik een toertje in elkaar geklust...

...na thuiskomst heb ik van die rondreis door o.a. Wales een MF-reisverslag gemaakt, en op dag 1 van dat reisverslag (dus de rit naar de boot) heb ik o.a. dit geschreven...





En met de buik vol crossen wij door naar Hoogvliet en Spijkenisse, naar Geervliet en Heenvliet, door Zwartewaal, en door Brielle.

En in dat, voor mij van oudsher bekende, Brielle toch wel een soort van apart spektakel…

Let op : ik moet op een door verkeerslichten geregeld punt links af slaan, en twee van die fleurig geklede wielrenners worden geacht mij voorrang te geven, omdat hun verkeerslampje rood brandt.

Renner 1 stopt keurig, en leunt met zijn rechterhand tegen iets van een hekje. Renner 2 echter heeft geen hekje.
En ziet ook geen paal staan waar hij eventueel zijn linkerhand op kan leggen…

En met een beste dreun spettert deze ‘hobby Jan Jansen’ tegen het asfalt, net voor de stopstreep…

Want om stil te willen staan, is er dan zo’n soort van wielren-regel die schrijft dat je je voet voordat je die op het asfalt wenst te zetten, van dat racepedaaltje los dient te wrikken…

…echter…, deze regel had die hardrijder waarschijnlijk nog niet gelezen…


We hebben zelden iemand zo tegen het asfalt zien, en horen smakken…; met zijn beide voeten nog aan de pedalen vast…


... :X ...






...in gedachten zie ik nu nog die grappenmaker tegen het warme asfalt aan kletsen... :+
 
...onzin..., gisteren een middag wezen Triple-len in een compleet verlaten Friesland...
...de motormaat die mee was was onder de indruk van de leegte...

...prima sturen, prima weer, prima omgeving... :Y
Kan zijn, maar dan heb je vaak weer een gebrek aan mooie bochtige wegen -O-
 
...nee hoor, bochtige wegen in overvloed in Friesland en de provincie Groningen... ;)
 
Wielrenners ja....praat me er niet van...
Ze schreeuwen, ze spugen en weet ik wat niet meer.
En rije kunnen ze ook nie;
Ze doen een eeuwigheid over een lekker dijkje... O-)

Gewoon van de fiets afrije Jonguh... :+


Ik vind niet dat je ze van de fiets moet rijden. Als ze maar de berm in vliegen.
In de vrachtauto heb ik er een nog grotere hekel aan. Op de brommert ga ik er zo tussen door/langs af.


:W
 
Ik vind niet dat je ze van de fiets moet rijden. Als ze maar de berm in vliegen.
In de vrachtauto heb ik er een nog grotere hekel aan. Op de brommert ga ik er zo tussen door/langs af.


:W

O, je scheurt daar op dat eiland ook nog in een vrachtwagen rond ?
( Ook van alle markten thuis geloof ik , die Sua )

:W
 
Weer lekker door de Eifel gestuurd vandaag :]

Begin van de tocht had ik het motorlampje branden en voor m'n gevoel liep het ook iets anders dan normaal, maar na een uurtje sturen en een keertje stoppen om te tanken ging het lampje weer uit. Moet nog ff checken met TuneEcu of er een storing gelogd is, maar de self healing power van Triumph heeft zich weer bewezen :P

Het was ook goed druk op en rond de Nurburgring, weer veel debielen onderweg en natuurlijk de nodige ongelukken. Op zo'n dag als vandaag zou ik ten zeerste afraden op de ring te gaan rijden, kun je beter op een woensdagochtend ofzo doen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan