Triumph Speed Triple topic deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer lekker door de Eifel gestuurd vandaag :]

Het was ook goed druk op en rond de Nurburgring, weer veel debielen onderweg en natuurlijk de nodige ongelukken. Op zo'n dag als vandaag zou ik ten zeerste afraden op de ring te gaan rijden, kun je beter op een woensdagochtend ofzo doen :)

Dat hoeven ze jou toch niet uit te leggen? Mijd op deze dagen onder andere de Ruhrsee, de 258 en De Ring... Veel te druk en underkoffer grijze BMW's met camera's! |(
 
Dat hoeven ze jou toch niet uit te leggen? Mijd op deze dagen onder andere de Ruhrsee, de 258 en De Ring... Veel te druk en underkoffer grijze BMW's met camera's! |(
Klopt ;)
Ik bedoelde met name OP de ring zelf.
Ruhrsee kom ik sowieso bijna nooit, daar wordt extreem veel gecontroleerd.
Daar waar ik meestal rijd zie je zelden politie :)
 
Wat is het toch met wielrenners?

Zowel in de auto, of op de motor, en zelfs op de fiets.
Ze doen net alsof de hele weg van hun is, vandaag een stukkie gestuurd met de Triple, en de 1 na de andere naar mij seinen dat ik gestoord zou zijn!!!???

Ik woon hier op een heuvel, en er word hier erg veel gefietst.
Dat is ook leuk, maar ik heb er nu wel iedere keer mot mee ....

Voordat de fietser hier mij aanvallen, ik fiets zelf ook veel.
Over het algemeen zijn het de Armstrong wannabees die voor problemen zorgen.
Af en toe een mountainbiker.

Gek word ik er soms van, wie heeft dat nog meer?

Heb ook een hekel aan iedereen als ik op de racefiets zit. Komt wss door inspanningen :')
 
Klopt ;)
Ik bedoelde met name OP de ring zelf.
Ruhrsee kom ik sowieso bijna nooit, daar wordt extreem veel gecontroleerd.
Daar waar ik meestal rijd zie je zelden politie :)

Doen wij ook meestal, s'ochtends vroeg snelweg richting Eifel. Bakje koffie bij de Bikerranch en dan verder afzakken, meestal richting Luxemburg. Daar is het rustiger rijden en minder controles. :Y
s'avonds rond een uur of 6-7 weer thuis. :] :]
 
Toch maar ff de motor aan de TuneECU gehangen:

"P1685 EMS main relay circuit malfunction"

Iemand die dit ook weleens gehad heeft?

Als ik een beetje op internet zoek lijkt het echt zo'n dingetje te zijn wat zo heel af en toe eens voorkomt maar niet echt dat er iets stuk is. Kan natuurlijk ook te maken hebben met die Tune of Death mapping. Maar goed, het ging vanzelf weg en kwam niet meer terug, dus het zal wel.
 
Laatst bewerkt:
Doen wij ook meestal, s'ochtends vroeg snelweg richting Eifel. Bakje koffie bij de Bikerranch en dan verder afzakken, meestal richting Luxemburg. Daar is het rustiger rijden en minder controles. :Y
s'avonds rond een uur of 6-7 weer thuis. :] :]


full


*O* :W
 
Ik timmer rustig terug hoor :Y

Wat is het toch met wielrenners?

Zowel in de auto, of op de motor, en zelfs op de fiets.
Ze doen net alsof de hele weg van hun is, vandaag een stukkie gestuurd met de Triple, en de 1 na de andere naar mij seinen dat ik gestoord zou zijn!!!???

Ik woon hier op een heuvel, en er word hier erg veel gefietst.
Dat is ook leuk, maar ik heb er nu wel iedere keer mot mee ....

Voordat de fietser hier mij aanvallen, ik fiets zelf ook veel.
Over het algemeen zijn het de Armstrong wannabees die voor problemen zorgen.
Af en toe een mountainbiker.

Gek word ik er soms van, wie heeft dat nog meer?

Heb ook een hekel aan iedereen als ik op de racefiets zit. Komt wss door inspanningen :')

_O- _O- }) :P
 
Gisteren geen tijd voor Blom, ik mocht een rondje meevliegen met de Catalina en woensdag vertrekt die naar Frankrijk voor D-day
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan