Verwijderen stickers/lijmresten

rayke22

Die hard MF'er
16 okt 2005
752
34
olen
Beste lezers ,

Ik heb de originele stickers verwijdert op het kuipwerk van mijn motor. Aangezien ze er al +10jaar op hangen , blijft de lijm achter op de kuip. Ik heb dit trachten te verwijderen met volgende producten , echter zonder succes : thinner , white spirit , remreiniger , lakontvetter , ammoniak en terpentijn :( |(

Weet iemand misschien welk product wel werkt :?

Alvast bedankt voor het meedenken :)
 
Wat ook werkt is om met tape de lijmresten weg te deppen. Je plakt dan met bijvoorbeeld sterke tape even snel op de lijmresten, en trek deze er weer af. Werkt als je het snel herhaalt, gisteravond zelf nog even geprobeerd. Succes
 
Je bent wel begonnen met de meest agressieve zooi, thinner !
Begin eens met wasbenzine, beetje deppen, in laten werken en dan weg wrijven met een doek.
 
Beste lezers ,

Ik heb de originele stickers verwijdert op het kuipwerk van mijn motor. Aangezien ze er al +10jaar op hangen , blijft de lijm achter op de kuip. Ik heb dit trachten te verwijderen met volgende producten , echter zonder succes : thinner , white spirit , remreiniger , lakontvetter , ammoniak en terpentijn :( |(

Weet iemand misschien welk product wel werkt :?

Alvast bedankt voor het meedenken :)
Welk merk motor?
 
@ Martell : een gsxr600 k1

@Broos : ik was begonnen met lakontvetter , dan remreiniger , thinner , white spirit , terpentijn en als laatste amoniak


Bedankt aan allemaal , ga morgen eens enkele voorgestelde zaken proberen :)
 
@ Martell : een gsxr600 k1

@Broos : ik was begonnen met lakontvetter , dan remreiniger , thinner , white spirit , terpentijn en als laatste amoniak


Bedankt aan allemaal , ga morgen eens enkele voorgestelde zaken proberen :)
Ai :X

Een Soes staat er om bekend dat de lijmtroep achter de stickers niet fatsoenlijk van een kuipdeel te halen is.

Hoe ouder, hoe rotter.

Misschien kun tips inwinnen bij spuiters / lakherstellers (of mensen die aan dergelijke werkzaamheden doen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan