gestolen kawasaki z800

  • Onderwerp starter Anoniempje217
  • Startdatum
A

Anoniempje217

Guest
op 30 mei is mijn Kawasaki z800 gestolen in de heuvelstraat ter hoogte van nm 9 in hemiksem .
als iemand deze heeft gezien of een tip heeft mag het altijd laten weten op mijn gsm nummer :0479 55 46 04 .
mail: vereerstraeten.c@hotmail.com

nummerplaat : 1-MKX-198

dit een z800 in de originele kleuren gespoten (was eerst zwart) nu wit met zwart ,en dan heb ik de zijstickers verandert in sierletters "z800" voor de rest geen stickers .
de spiegels beginnen wat af te bleken door de zon , de kapjes rond koplamp zijn in wit gespoten , het middelste kapje op de naftbak (waar de sleutel komt) is ook blinkend zwart gespoten ,en dan de gp styling tekst op de velgen .
deze moto had geen 5000km dus was nieuw is echt spijtig .
full
 
Mooi klote is een mooi ding. Maar even voor mijn beeldvorming en het gemak. Misschien handig als je vertelt waar in Belgie Hemiksem ligt.
 
Mooie bike. Dat je 'm snel weer terug hebt.
Hemiksem ligt een paar kilometer zuiden van Antwerpen aan de Schelde.
 
Mooi klote is een mooi ding. Maar even voor mijn beeldvorming en het gemak. Misschien handig als je vertelt waar in Belgie Hemiksem ligt.
dat zoek je toch zelf even op? je zit nu toch al op internet

On Topic: ik zou de (gedetailleerde) adresgegevens weghalen, de motor staat daar nu toch niet meer en mocht de motor teruggevonden worden, OF je hebt een nieuwe dan weten ze em de volgende keer wel érg makkelijk weer te vinden...
 
Laatst bewerkt:
dat zoek je toch zelf even op? je zit nu toch al op internet
On Topic: ik zou de (gedetailleerde) adresgegevens weghalen, de motor staat daar nu toch niet meer en mocht de motor teruggevonden worden, OF je hebt een nieuwe dan weten ze em de volgende keer wel érg makkelijk weer te vinden...

Ja zover was ik ook al. Maar als iedereen het al bij de openingspost kan lezen is toch handiger. Niet iedereen gaat het namelijk opzoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan