Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er nog gegadigden voor alleen de feestavond 30 mei ?
Ik zit er stiekem aan te denken de 30ste de trein te pakken naar Bitburg-Erdorf ;)
Misschien Carpoolen met iemand?

(Ik ga de hele week, maar als je motorkleding meeneemt wil ik je wel komen halen van en brengen naar Erdorf. Dit meen ik echt: dus geen geintje).
 
Volgens mij heeft hij een vader die ook bij ons zit .... O-)


klopt, ik zal hem met alle liefde ook halen en brengen,
maar ik heb niet ff extra helm en pak erbij.
al zou dat wel even geleend kunnen worden lijkt me.
en nu ik erover nadenk, ik heb ook mn achteropzitje wss niet mee, maar het antivrouwenkapje erop
en sowieso, ik vermoed dat de vraag meer gesteld was zodat hij met iemand mee terug naar Nederland kan rijden.
maar vermoedens.....

overall:
ik zou het echt heel erg leuk vinden als je komt Rick !
en we vinden wel een manier om je in het hotel te krijgen.
mss komen Judith en Wilma wel weer met de auto, of Pieter ?
 
hier ook nog ff spammen:

er is nog een plek over met voorrijden, voor de last minute die hard ;)
of morgenavond verzamelen in Maastricht, of donderdagochtend 09.00 uur daar


Dan even de financiën:
Voor de StayOkay is 208,85 betaald voor (nu)5 personen, dat is 41,77 per persoon.

Het hotel in Duitsland kost 1433,60 euro voor 7 personen op basis van halfpension inclusief toeristenbelasting. Dat is 204,80 euro per persoon.

Drank komt er dus nog bij.

Het zou fijn zijn als iedereen contant geld bij heeft. Ik kan natuurlijk ook alles met creditcard betalen en achteraf verrekenen, maar liever niet ;)

Er is gratis Wifi en een sauna voor de geïnteresseerden ;)

En mocht er nog iemand anders meewillen, er is nog een bed over, zowel in Maastricht als in het Zwarte Woud!
 
Dank FF!

Indien je geïnteresseerd bent, even melden op Hét MF Voorrijdweekend 2015 of via PM bij mij...

Hotel in Duitsland is nog een bed vrij, komen wel kosten bij voor eten (12 euro pn en belasting enzo). Bij stayokay is het bed inclusief ontbijt betaald.
 
Laatst bewerkt:
Is al geregeld hoor, ik weet dat ik vanuit Bitburg echt wel in Deudesfeld was gekomen. Had ik me ook niet druk over gemaakt. Retourtje viel trouwens hartstikke mee (€88,-)

Maar ik kom samen met veermitch . We maken er een roadtrip van. één nachtje in Deudesfeld en dan weer op huis aan.

Roland, geld wordt deze week overgeschreven voor 2 personen feestavond ;)
Tot volgende maand :W
 
Is al geregeld hoor, ik weet dat ik vanuit Bitburg echt wel in Deudesfeld was gekomen. Had ik me ook niet druk over gemaakt. Retourtje viel trouwens hartstikke mee (€88,-)

Maar ik kom samen met veermitch . We maken er een roadtrip van. één nachtje in Deudesfeld en dan weer op huis aan.

Roland, geld wordt deze week overgeschreven voor 2 personen feestavond ;)
Tot volgende maand :W
Betaal je ook voor mij rick O-)
 
zijn wel echte spaanse bits & bytes he :)
bitos e bytos, señor
1285379-tn_CincoDeMayo-003.jpg
 
Achterblijvers toevallig voor zondag nog ritje in gedachte. Gewoon om niet achter te blijven met de voorgangers ....

Weersverwachting is geloof ik wat minder maar we zijn diehards toch?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het gebruikelijk is maar zijn er mensen die op vrijdag naar Maastricht rijden en het gezellig vinden om vrijdagavond eerst in Brabant pizza, friet of iets dergelijks te eten voordat er wordt door gereden naar het Zuiden.

Mij lijkt het gezellig en ik kan mijn huis beschikbaar stellen...
Na het eten is het dan nog een klein stukje afzakken naar het Zuiden.
 
Jep i know, maar ik had nog geen tijd gehoord en wellicht dat mensen de reis naar stayokay niet aan 1 stuk willen en effe een uurtje willen chillen voordat ze verder gaan.

Ik ben rond de klok van 08:30 uur bij de Stay Oké op de dag van vertrek. We kunnen onderweg wel ff koffie pakken @ " 't Haasje" (Maarheze)?
 
same, stay matig is niet aan mij besteed, dus vroeg op vanuit nijmegen even 1,5 uur snelweg knallen op dag van vertrek.

even er vanuit gaand dat eddy kan tellen ( ;) ) hebben we 31 man die mee rijden op dag 1.
Mooiste in mijn ogen is 5 a 6 groepen. Dan hebben we een goede verdeling zowel qua groepsgrootte als qua rijstijl.

zelf zie ik het liefst van dag 1 duidelijke groepen qua tempo in rijden, zodat iedereen het meteen naar zijn of haar zin heeft, maar de chaotische start waar ieder mag kiezen 10 minuten voor vertrek is wel tradititie :P
 
same, stay matig is niet aan mij besteed, dus vroeg op vanuit nijmegen even 1,5 uur snelweg knallen op dag van vertrek.

even er vanuit gaand dat eddy kan tellen ( ;) ) hebben we 31 man die mee rijden op dag 1.
Mooiste in mijn ogen is 5 a 6 groepen. Dan hebben we een goede verdeling zowel qua groepsgrootte als qua rijstijl.

zelf zie ik het liefst van dag 1 duidelijke groepen qua tempo in rijden, zodat iedereen het meteen naar zijn of haar zin heeft, maar de chaotische start waar ieder mag kiezen 10 minuten voor vertrek is wel tradititie :P

Ik doe de schildpad groep wel. ;)
 
Ik twijfel nog om te overnachten. De afweging: 2 uur eerder uit bed of slapen in een vreemd bed.


Tijd voor lijstjes denk ik *O*
mits de topicpolitie daarme eens is

Overnachters Stay Okay
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.


===========================================================
Rijstijl verdeling dag van Vertrek
===========================================================​

Vliegen
1. ..... (voorrijder)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
--> vanaf hier groep 2
8. ... (voorrijder)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.


Snel
1. ..... (voorrijder)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
--> vanaf hier groep 2
8. ... (voorrijder)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.


Sportief
1. ..... (voorrijder)
2. Kevinsfanclub
3.
4.
5.
6.
7.
--> vanaf hier groep 2
8. ... (voorrijder)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.


Touren
1. ..... (voorrijder)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
--> vanaf hier groep 2
8. ... (voorrijder)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
 
same, stay matig is niet aan mij besteed, dus vroeg op vanuit nijmegen even 1,5 uur snelweg knallen op dag van vertrek.

even er vanuit gaand dat eddy kan tellen ( ;) ) hebben we 31 man die mee rijden op dag 1.
Mooiste in mijn ogen is 5 a 6 groepen. Dan hebben we een goede verdeling zowel qua groepsgrootte als qua rijstijl.

zelf zie ik het liefst van dag 1 duidelijke groepen qua tempo in rijden, zodat iedereen het meteen naar zijn of haar zin heeft, maar de chaotische start waar ieder mag kiezen 10 minuten voor vertrek is wel tradititie :P

:^ maar dan niet vanuit "Schijtmegen", maar vanuit Driel... })



Ow ja, omdat King toeristisch gaat tuffen, was ik zo dom om te zeggen dat ik de "Spielerei Gruppe" wel wil voorrijden. Of dat vliegen is/wordt weet je nooit, maar de traditie wil dat we net doen alsof we jagen en overal als laatste vertrekken, om als "bijna" laatste aan te komen en dan doen we alsof we heel snel waren... :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan