Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Repsol_RR

MF veteraan
30 jan 2005
16.823
0
Fryslan
Circuitrijden begint bij;
Trackdays 2018 op TT circuit Assen, Zandvoort, en Mettet - Motor

Ferry van Rijn

Ferry wil zijn vaardigheden, circuit en rijervaring gebruiken om zoveel mogelijk motorrijders een leuke en leerzame dag op het circuit te bezorgen. Alles zal gericht zijn op het veilig hard kunnen gaan. Ferry begon met circuit-rijden in het jaar 2000. In 2006 werd er serieus met het racen begonnen in de SuperCup600 en het Open Nederlands Kampioenschap (ONK) Supersport 600, om een jaar later over te stappen naar de eredivisie van het ONK, de Dutch Superbikes.


CRT data 2014:

Datum 20-6-2014 Mettet
Circuitdag Mettet - Trackdays 2018 - Circuit Mettet - Vrij rijden

Datum 2&3 -9-2014 Assen
Circuitdag Assen - Circuitdagen - Motor trackdays op TT Assen


2015
Maandag 11 Mei
Maandag 8 Juni
Woensdag 23 Sept
Maandag 17 Augustus


Speciale vroegboekprijs vanaf 159,- voor vrij rijden als er voor 1 Januari wordt geboekt en betaald.

Inschrijven kan vanaf Zaterdag 20 December! via www.racecracks.nl


 
Laatst bewerkt:
Partner aanwezig bij Racecracks CRT dagen,
Hier kunnen deelnemers bijv. banden aanschaffen & en om laten leggen, maar ook voor Olie , Remblokken en vele andere onderdelen kan men hier terecht.
Ook voor persoonlijke beschermmiddelen zoals oa een rugprotector(Dainese), om veilig deel te nemen aan circuitrijtrainingen maar ook op de openbare weg een aanrader.

 
Wie wil hier nu niet rijden, de heilige" Cathedral of Speed" van de Nederlandse motorsport .
Dat kan bij Racecracks :Y :] :]


 
Paar tips voor dat U deel neemt aan een Circuitdag:

-Zorg dat Uw motor in een goede technische staat verkeert!
-Controleer vooraf de dikte van uw remblokken voor & achter,te vaak blijken de remblokken al aan vervanging toe te zijn van zowel circuit motor als weg motor !
-Check kuipdelen of dezen goed vastzitten!
-Let op lekkage's aan de motorfiets, olie, vet en koelvloeistof op het asfalt zorgt voor gevaarlijke situatie's.
-Zorg dat je banden in goede staat verkeren en op de juiste bandendruk staan.
-Let op de juiste spanning van de ketting , en smeer hem regelmatig, te vaak constateren we behoorlijk droge kettingen.
-Monteer je dB-killers bij deelname aan een circuittraining, en niet na de keuing weer verwijderen!
-Plak spiegels en (kop)lampen af met tape of folie!
;)
Zorg dat u uitgerust en wel aan de dag begint, drink en eet tussendoor voldoende om in de juiste conditie te blijven.

 
Laatst bewerkt:
Ha Quintus Ktm.... je lijnen zien er echt geweldig uit!!! Vol houden deze lijnen en gestaag verder bouwen voor meer snelheid. Met een beetje knap weer ga je vanzelf harder. Niet overmoedig worden. :]
 
TVP
't was gezellig afgelopen donderdag! Ik ben helaas gecrasht tijdens sessie 1, dus ik heb niet veel gereden. In september ben ik er weer bij.
 
Dat klopt, ik zou sessie 3 op de Honda doen van een pitboxgenoot. De eigenaar (+ motor) moest daarna naar huis ('s avonds werken), dus sessie 4 had ik sowieso geen motor gehad.

Vóór sessie 3 ging het echter regenen en het leek me geen goed plan om op een voor mij onbekende motor door de regen te gaan racen -O-
 
Zit er overigens aan te denken om een oude circuitfiets aan te schaffen. Al gebruik ik hem maar 1 keer. Kwamen toch net teveel motoren terug op een manier die je niet wilt met je nieuwe straatfiets.
 
Ze zeggen vaak dat ik te serieus kijkt maar deze gast kan er ook wel wat van :+

Misschien een dagje mee knallen in September voor Marlig :?
Deze valt nog best mee :P Ik heb ze veel erger langs zien komen haha
Zijn maar moment opnames haha Maar als ik met mensen praat dan kijk ik over het algemeen best lief.

Je bent meer dan welkom Marlig!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan