Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reed jij op een rood/witte R1,dan heb je bij post 5 bodemonderzoek gedaan volgens mij :Y
TVP
't was gezellig afgelopen donderdag! Ik ben helaas gecrasht tijdens sessie 1, dus ik heb niet veel gereden. In september ben ik er weer bij.
 
Reed jij op een rood/witte R1,dan heb je bij post 5 bodemonderzoek gedaan volgens mij :Y

:Y
Ik heb bij het bodemonderzoek het gras ter plekke afgekeurd... veel te glad :+

altijd klote als je schade hebt, kon ook niet meer naar huis tuffen en moest afgehaald worden :/

Zonder remhendel was het inderdaad wat lastig rijden ;)
Ik kon gelukkig bij een pitboxgenoot mee op 't karretje *O*
 
Ik wil toch nog weer een poging wagen, nou Mettet de eerstvolgende circuitdag is: kan ik nog met iemand meerijden? In mijn enthousiasme heb ik me opgegeven zonder dat ik doorhad dat mijn vriend niet meekan. Nu heb ik een vervoersuitdaging. Ik zou Leiden-Mettet-Leiden kunnen gaan doen op de motor en tussendoor 5 sessies rijden, maar dat lijkt me eigenlijk gekkenwerk.

Een trailer kan ik lenen en misschien een auto met trekhaak maar daar heb ik absoluut gene ervaring mee.

Kan ik heeeeel misschien met iemand mee op de trailer?
 
Ik wil toch nog weer een poging wagen, nou Mettet de eerstvolgende circuitdag is: kan ik nog met iemand meerijden? In mijn enthousiasme heb ik me opgegeven zonder dat ik doorhad dat mijn vriend niet meekan. Nu heb ik een vervoersuitdaging. Ik zou Leiden-Mettet-Leiden kunnen gaan doen op de motor en tussendoor 5 sessies rijden, maar dat lijkt me eigenlijk gekkenwerk.

Een trailer kan ik lenen en misschien een auto met trekhaak maar daar heb ik absoluut gene ervaring mee.

Kan ik heeeeel misschien met iemand mee op de trailer?
Ja, wie helpt deze dame ff. Ken iemand die de dag ervoor vertrekt vanuit Zoetermeer om een uurtje of 18.00..... als dat wat is mail me dan even. Dan zal ik vragen of hij echt plek heeft :)
 
Ik wil toch nog weer een poging wagen, nou Mettet de eerstvolgende circuitdag is: kan ik nog met iemand meerijden? In mijn enthousiasme heb ik me opgegeven zonder dat ik doorhad dat mijn vriend niet meekan. Nu heb ik een vervoersuitdaging. Ik zou Leiden-Mettet-Leiden kunnen gaan doen op de motor en tussendoor 5 sessies rijden, maar dat lijkt me eigenlijk gekkenwerk.

Een trailer kan ik lenen en misschien een auto met trekhaak maar daar heb ik absoluut gene ervaring mee.

Kan ik heeeeel misschien met iemand mee op de trailer?
sorry me trailer staat vol :/
 
1 ronde daar voor zat je ook veel al te wijd in de ramshoek :X misschien toch eens wat aan je rijstyle doen :] :]
:Y
Ik heb bij het bodemonderzoek het gras ter plekke afgekeurd... veel te glad :+Zonder remhendel was het inderdaad wat lastig rijden ;)
Ik kon gelukkig bij een pitboxgenoot mee op 't karretje *O*
 
Ik wil toch nog weer een poging wagen, nou Mettet de eerstvolgende circuitdag is: kan ik nog met iemand meerijden? In mijn enthousiasme heb ik me opgegeven zonder dat ik doorhad dat mijn vriend niet meekan. Nu heb ik een vervoersuitdaging. Ik zou Leiden-Mettet-Leiden kunnen gaan doen op de motor en tussendoor 5 sessies rijden, maar dat lijkt me eigenlijk gekkenwerk.

Een trailer kan ik lenen en misschien een auto met trekhaak maar daar heb ik absoluut gene ervaring mee.

Kan ik heeeeel misschien met iemand mee op de trailer?
Je zou met mij mee kunnen maar ik rij vanaf omgeving Breda dus das nie zo handig. Als je deze kant op komt rijden kan je motor in de bus, geen probleem.
Ik rij donderdag begin van de avond die kant op.
 
Laatst bewerkt:
Thanks Ferry & Hoekske! Ik ga even overleggen met Milad uit Zoetermeer en anders kom ik zeker naar Breda rijden. :)
 
Gisteren sinds anderhalf jaar weer voor het eerst op circuit gereden, en sowieso voor het eerst met de ZX-10R (2008). 1:11 gereden op Mettet, maar door mijn bizar slechte conditie (lol) en snel verzuren van mijn armen kan ik niet ronde na ronde optimaal blijven presteren, anders had een 1:8 er wel ingezeten. Tevens zitten mijn voetsteuntjes continu in de weg. Maar alles heel gehouden dus ik ben tevreden *O*

Leuk dagje gehad en volgende week weer met Racecracks op Mettet *O*

Tevens lekker springen over de corkscrew :P

10300434_727869927277618_7617262405212653752_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren was zeker een mooie dag op Assen,heb er een paar uit de grindbak gehaald waaronder 1 kawa die werkelijk echt op de kop in de bak stond met de wieltjes in de lucht 8-) Meest vreemde wat we ook vonden in de grindbak was een kunstgebit :Y _O- _O- _O- loop er al een aantal jaren en heb van alles gevonden maar een gebit spant toch wel de kroon _O- _O- De groep met de KTM Superduke was echt gaaf om naar te kijken,die gasten stuurde er flink op los *D
Gisteren sinds anderhalf jaar weer voor het eerst op circuit gereden, en sowieso voor het eerst met de ZX-10R (2008). 1:11 gereden op Mettet, maar door mijn bizar slechte conditie (lol) en snel verzuren van mijn armen kan ik niet ronde na ronde optimaal blijven presteren, anders had een 1:8 er wel ingezeten. Tevens zitten mijn voetsteuntjes continu in de weg. Maar alles heel gehouden dus ik ben tevreden *O*

Leuk dagje gehad en volgende week weer met Racecracks op Mettet *O*

Tevens lekker springen over de corkscrew :P

[afbeelding]
 
Gisteren sinds anderhalf jaar weer voor het eerst op circuit gereden, en sowieso voor het eerst met de ZX-10R (2008). 1:11 gereden op Mettet, maar door mijn bizar slechte conditie (lol) en snel verzuren van mijn armen kan ik niet ronde na ronde optimaal blijven presteren, anders had een 1:8 er wel ingezeten. Tevens zitten mijn voetsteuntjes continu in de weg. Maar alles heel gehouden dus ik ben tevreden *O*

Leuk dagje gehad en volgende week weer met Racecracks op Mettet *O*

Tevens lekker springen over de corkscrew :P

[afbeelding]
Met die tijden kan je beter in niveau 4 rijden komende Vrijdag. Past je maatje dan ook goed in niveau 4?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan