Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi!

Zo te horen zijn er in ieder geval meerdere MF'ers aanwezig, leuk! Ik ben benieuwd. Ben je voorrijder of ga je observeren? Ik ga vrij rijden in groep 3. Ik bedenk me nu dat je in het ZX10R-topic ook al had gezegd dat de achterband nog goed is voor een paar sessies. Een gebruikt setje pirelli's en een nieuwe continental achterband zijn al onderweg.

De gebruikelijk dingen dus. Ik was benieuwd, omdat ik vorige maand met MSH heb gereden en ik niet mocht rijden met een beschadigde remhendel. Voor de rest zijn alle slijtageonderdelen min of meer nieuw.

Bedankt!!

Voorrijder en ik hoop wat sessies te kunnen trainen en dingen te proberen.
Ik zie je daar wel!
 
Ik ben op zich wel geinteresseerd in een plekje uit het zonnetje voor dinsdag.

Stuur anders een PB om een en ander af te spreken. Mogelijk kan je gelijk 2 plekjes slijten aan me.

Gr. Michel
 
Iemand hier nog op zoek naar een plekje in een pitbox de 13e?

Als jullie op mijn oma zouden willen passen heel graag dan :+ Ze kan ook bandenwarmers erop en eraf doen *D

qct78wdasvceq.jpg
 
Ik ben op zich wel geinteresseerd in een plekje uit het zonnetje voor dinsdag.

Stuur anders een PB om een en ander af te spreken. Mogelijk kan je gelijk 2 plekjes slijten aan me.

Gr. Michel

Ik zou wel willen, maar het PB knopje ontbreekt onder je avataR :-)
 
Klopt, haha. Hoe weet jij dat nou weer? Klein wereldje toch, dat circuitrijden...


Ik was afgelopen zaterdag bij jvp uuh front row components. Ik zag je soes daar staan ;)

Veel plezier morgen, ik had er graag bij willen zijn B|

Die brembo`s remmen als een malle, en de feedback is ook erg goed :)
 
Goed te lezen dat het allemaal leuk was ! Zelf helaas weinig ervan meegekregen, de hele dag ziek op de stretcher / stoel gelegen, voedselvergiftiging denk ik. ~Zonde van de dag, maar onverantwoord om te rijden.
5 kg lichter geworden...

Tipje: niet meer bij de pizzaboer bestellen in Assen :P
 
Yes, was supermooi! Bedankt!

Goed geleerd, flink wat vertrouwen opgedaan, ik vond het mooi!
De bandjes hadden het ook zwaar.. :P
 
Goed te lezen dat het allemaal leuk was ! Zelf helaas weinig ervan meegekregen, de hele dag ziek op de stretcher / stoel gelegen, voedselvergiftiging denk ik. ~Zonde van de dag, maar onverantwoord om te rijden.
5 kg lichter geworden...

Tipje: niet meer bij de pizzaboer bestellen in Assen :P

haha waren jullie de mensen die dat dominos brommertje op lieten draven savonds ? en ik nog jaloers zijn.. toen :')

al met al een geslaagd dagje voor de eerste keer circuit assen... de vering af laten stellen vorige week en de banden deden t perfect.

uiteindelijk een 2.06 gereden:D
 
Goed te lezen dat het allemaal leuk was ! Zelf helaas weinig ervan meegekregen, de hele dag ziek op de stretcher / stoel gelegen, voedselvergiftiging denk ik. ~Zonde van de dag, maar onverantwoord om te rijden.
5 kg lichter geworden...

Tipje: niet meer bij de pizzaboer bestellen in Assen :P

Ik had er eentje van New York,die was prima!
Wel daarna preventief wat alcohol genuttigd om elk
Risico uit te sluiten ;-)
 
Hahaha, nee dat waren wij niet. Bij ons kwam een auto, volgens mij ook niet van Domino's.


2:06, zeer nette tijd, zeker voor een eerste keer op Assen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan