Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Racecracks organiseert in 2017 maar liefs 3 dagen op Zandvoort:

- Vrijdag 7 Juli van 17.00 – 19.00. Alleen voor niveau 1 & 2 waarbij iedereen 3 x 20min rijtijd heeft.
- Vrijdag 11 Augustus van 17.00 – 19.00. Alleen voor niveau 1 & 2 waarbij iedereen 3 x 20min rijtijd heeft.
- Maandag 18 September de gehele dag 5 sessies per niveau incl. tijdwaarneming en nachtwaker.

De datums zijn nog wel onder voorbehoud. We zijn achter de schermen bezig om alles compleet te maken zodat er ingeschreven kan worden.
 
Omdat iedereen zijn vrije dagen wil inplannen hier alvast ook de dagen van Racecracks voor het TT-circuit. Datums zijn nog wel onder voorbehoud. Zodra er ingeschreven kan worden hoort u dat direct.
- dinsdag 18 april (direct na 2e paasdag)
- dinsdag 22 augustus en woensdag 23 augustus.
- dinsdag 3 oktober (jaarafsluiting)
we maken zsm de volledige kalender bekend met o.a. Zandvoort, Midland Lelystad, Mettet en CHM Lelystad (PVI)
 
Laatst bewerkt:
De 2017 datums zijn bekend :] Schrijf je nu in met de vroegboekkorting die tot 1 Feb geldig is 8-) Inschrijven en prijzen: Inschrijven - Trackdays 2018 op TT circuit Assen, Zandvoort, en Mettet

15, 16 en 17 Maart Alcarras (Spanje)
Dinsdag 18 April TT-circuit Assen (na 2e paasdag)
Donderdag 25 Mei Mettet (Hemelvaartsdag)
Zondag 11 Juni CHM Lelystad (politie circuit)
Vrijdag 16 Juni Zandvoort (17.00 – 19.00uur 3 x 20 minuten) Er kan niet vrij gereden worden.
Maandag 17 Juli Zandvoort (17.00 – 19.00uur 3 x 20 minuten) Er kan niet vrij gereden worden.
Vrijdag 11 Augustus Zandvoort (17.00 – 19.00uur 3 x 20 minuten) Er kan niet vrij gereden worden.
Zaterdag 19 Augustus CHM Lelystad (politie circuit)
Dinsdag 22 Augustus TT-circuit Assen (2daagse)
Woensdag 23 Augustus TT-circuit Assen (2 daagse)
Maandag 18 September Zandvoort (hele dag 5 sessies)
Dinsdag 3 Oktober TT-circuit Assen
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand toevallig, die Alcarras gaat, met een personen auto gaat en ergens buiten de deur gaat eten? of naar een Supermarkt rijd?

zoja heb ik misschien een plekje voor een motor ;) maar heb dan wel een lift nodig voor het eten! Of misschien is er iemand die gaat vliegen en daar een auto huurt?
 
Is er iemand toevallig, die Alcarras gaat, met een personen auto gaat en ergens buiten de deur gaat eten? of naar een Supermarkt rijd?

zoja heb ik misschien een plekje voor een motor ;) maar heb dan wel een lift nodig voor het eten! Of misschien is er iemand die gaat vliegen en daar een auto huurt?

Hoi Patrick,
Wij zijn er met de auto, alleen slapen wij niet op het paddock. Ik weet niet precies wat je vraagt, maar als het gaat om boodschappen ben ik wel bereid die voor je mee te nemen als wij boodschappen doen.

Groet, John
 
Hoi Patrick,
Wij zijn er met de auto, alleen slapen wij niet op het paddock. Ik weet niet precies wat je vraagt, maar als het gaat om boodschappen ben ik wel bereid die voor je mee te nemen als wij boodschappen doen.

Groet, John

nee bedoel echt even buiten de deur wat eten, en boodschapjes doen. Ik slaap wel gewoon op het paddock namelijk.
 
Aha, nou succes, er zijn er vast meer die op het paddock blijven slapen. Mijn aanbod staat in ieder geval, mocht het nodig zijn.

Alvast tot maart. Groet, John :W


Het nadeel is, mijn bus heeft een tent, dus als die staat dan staat die, wij komen met meerdere, misschien huren we wel een autotje ofzo. en anders is er vast iemand die wat plekken vrij heeft.

Mocht ik wat nodig hebben van de supermarkt, ik onthoud het even :)
 
Wij gaan met een kleine delegatie. Camper en aanhanger. Zullen daar eten en of uit eten gaan. Daarnaast komen er meerdere mensen dat ik weet met een auto en of busje etc. Dus het zal vast onderling wel goed komen lijkt me. Zoals eigenlijk altijd... in slechtste geval klap ik luifeltje even in en gewoon met de camper op pad.
 
Wij gaan met een kleine delegatie. Camper en aanhanger. Zullen daar eten en of uit eten gaan. Daarnaast komen er meerdere mensen dat ik weet met een auto en of busje etc. Dus het zal vast onderling wel goed komen lijkt me. Zoals eigenlijk altijd... in slechtste geval klap ik luifeltje even in en gewoon met de camper op pad.


Ja daar ben ik ook niet bang voor, wij zijn met zijn vijven, maar als er op voorhand iets geregeld is, is het altijd beter.

Mijn luifeltje inklappen ligt iets anders, is namelijk een complete tent haha!
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan