Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 2015 datums op het TT-circuit van Assen met Racecracks.

We hebben 2 mooie Maandagen kunnen bemachtigen zodat je op Zondag op het gemak kan inpakken en naar het circuit kan afreizen.

3 losse dagen:
Maandag 11 Mei
Maandag 8 Juni
Woensdag 23 Sept

Speciale vroegboekprijs vanaf 159,- voor vrij rijden als er voor 1 Januari wordt geboekt en betaald.

Inschrijven kan binnenkort via www.racecracks.nl

Ik hou 8 juni even in me achterhoofd. :]
 
8 juni ben ik er ook bij, als alles hier goed gaat

Ga na 4 jaar maar weer eens de race baan opzoeken, op de weg is er ook niks meer aan.
 
denk dat ik ook alle 3 de dagen maar ga boeken. Vond het afgelopen september goed geregeld. Niet te druk met vrij rijden. Dat bevat me wel.
 
Das toevallig, ik zag dit eerder vanmiddag toevallig voorbij komen op Facebook en nu dus hier ook.

Aangezien ik pas net begonnen ben met motorrijden, wil ik in het voorjaar eerst wat straatkilometers maken en dan in de zomer eens een keer het circuit op. Het instap niveau lijkt me bij Racecracks goed te doen, dus deze staat op het lijstje :)
 
Wat is de reden dan dat de prijzen bij andere aanbieders ook gedaald zijn? is de prijs van een dag Assen afhuren goedkoper geworden of meer rijders per sessie ?
Niet dat wij klagen hoor.
 
Het toppprrtjesss
Ik rij zon beetje 1.57 snelste rondje op assen
Welke groepie bij Dn racecracks?
Dan weet ik hoe te boek😄😄😄
 
Wat is de reden dan dat de prijzen bij andere aanbieders ook gedaald zijn? is de prijs van een dag Assen afhuren goedkoper geworden of meer rijders per sessie ?
Niet dat wij klagen hoor.

Vorig jaar voor het eerst mee gereden met Racecracks. Ze schijnen goedkoper te zijn dan de concurrenten. En belangrijker: Gewoon goed georganiseerd. Dus ik heb geen reden om me bij een ander aan te melden. Blijft natuurlijk wel interessant om te weten waarom de anderen gedaald zijn. Wegens de concurrentie van Racecracks misschien?
 
Op de site staat precies uitgelegd wat elk niveau inhoud incl rondetijden. Onder de 2.00 is niveau 4.
2.00 - 2.10 is niveau 3+
Prive training is echt geweldig.

Prijzen zijn nu erg scherp tot 1 Januari. Assen is absoluut niet goedkoper geworden om af te huren.

Groetjesss :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een 2.22 gereden op Assen tijdens de LMD, maar nu vraag ik me wel af wat ik van die "training/les" moet verwachten.
 
Ik doe 6.38m over een rondje Assen. Is daar ook een groep voor beschikbaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan