Motor-Forum

Select Forum

Het Circuit op met Racecracks Deel 2

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
Racekip #1 schreef op 04 oktober 2017 @ 20:31:

[...]

Graag gedaan! :t
En tot volgend jaar. :]

Zekers :Y

Wij zien mekaar nog wel eerder ;)

Reg. datum:
17 mei. 2015
quote:
Pilz schreef op 04 oktober 2017 @ 20:30:

[...]

Sluit me hier volledig bij aan, was weer een top dag. Veel plezier gehad op en naast de baan en weer veel geleerd.

@rick smits: jij was ongeveer de enige op de natte baan, was wel mooi om te zien dat je rondetijden gestaag daalden. :t

Daar kon ik dan wel weer aan wennen :+ ik vind regen prachtig om te rijden.. helaas was ik nu net wat te overmoedig.

Gas auf dem Lutscher!

Reg. datum:
19 jul. 2013
En nog bedankt Ferry voor de last minute inschrijving maandagavond en het startnummer 1 :t . Dat gaf wat extra druk maar het heeft wel gewerkt _O- ; 2 seconden van m'n pr afgereden met een mooie 1:58.8 als afsluiter van het seizoen *O*. Op naar 2018!
GPZ550, XJ600 Diversion '99, FZ8 '11, MT-09 '14, CBR600RR '07, MT-10 SP '17

Reg. datum:
13 jun. 2011
Racecracks,

Bedankt voor de fijne dag afgelopen dinsdag, ik heb genoten en lekker kunnen rijden!

Echter ben ik er achtergekomen dat ik best wat tijd verlies voor de Ramshoek.. Hoe snijden jullie deze aan en remmen jullie hier voor? Ik schakel namelijk 2 keer terug en laat hem er doorheen rollen tot dat ik halfverwege weer op het gas kan.

Ik ben dus erg benieuwd naar jullie ervaringen en tips.

Misschien handig om te vermelden: ik rij op een cbr600rr pc40 met een rondetijd van 1.57 in groep 4

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
Ik neem hem met 250 op de teller ........ :+

ZAC/OWCUP #88

Reg. datum:
06 sep. 2004
quote:
rbutijn schreef op 05 oktober 2017 @ 23:19:
Racecracks,

Bedankt voor de fijne dag afgelopen dinsdag, ik heb genoten en lekker kunnen rijden!

Echter ben ik er achtergekomen dat ik best wat tijd verlies voor de Ramshoek.. Hoe snijden jullie deze aan en remmen jullie hier voor? Ik schakel namelijk 2 keer terug en laat hem er doorheen rollen tot dat ik halfverwege weer op het gas kan.

Ik ben dus erg benieuwd naar jullie ervaringen en tips.

Misschien handig om te vermelden: ik rij op een cbr600rr pc40 met een rondetijd van 1.57 in groep 4

1:57?! Ja daag ga niks vertellen tegen de concurrent. :+
Ik hou het gas er iets langer op en tik heel even de rem aan en schakel slechts 1 versnelling terug. Best pittig om na hogerheide nog even de anderekant op te gooien en tegelijkertijd even gas dicht en te remmen met 250+ km/h.
1290SAS | RSV4 | CB350F | If you're not crashing, you're not trying.

Reg. datum:
13 jun. 2011
quote:
pippen schreef op 06 oktober 2017 @ 17:03:

[...]

1:57?! Ja daag ga niks vertellen tegen de concurrent. :+
Ik hou het gas er iets langer op en tik heel even de rem aan en schakel slechts 1 versnelling terug. Best pittig om na hogerheide nog even de anderekant op te gooien en tegelijkertijd even gas dicht en te remmen met 250+ km/h.

haha nou ik zag je langs komen en heb eerst genoten van de v4 sound voor ik door had dat je zo veel sneller was.. Je hebt echt een pracht machine gekocht! Ik ga de volgende keer toch proberen om 1 keer terug te schakelen ipv 2 keer 👍😜

Reg. datum:
26 mei. 2002
quote:
rbutijn schreef op 06 oktober 2017 @ 22:13:

[...]

haha nou ik zag je langs komen en heb eerst genoten van de v4 sound voor ik door had dat je zo veel sneller was.. Je hebt echt een pracht machine gekocht! Ik ga de volgende keer toch proberen om 1 keer terug te schakelen ipv 2 keer 👍😜

Wat Pepijn zegt lijkt me een goeie. Het is wel een lastig punt als je niet veel rijd. Als de snelheid je niks doet dan kan je hem daar ook veel langer open houden. Een 600cc houd hem open tot de linker knik van Hoge Heide. Echt snelle 600 rijders houden nog langer het gas erop. Maar is meters maken en de Ramshoek steeds harder insturen. Lees ff mn nieuwe blog wat gaat over Assen, rijlijnen video en onboard video. www.racecracks.nl/Pages/Blog/tt-circuit-assen.aspx
Fast Forward wijzigde dit bericht op dinsdag 10 oktober 2017 16:30 (0%)

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.