Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niveau 1: Rijvaardigheidscursus. Rondetijden op Assen boven de 2.25 min.

 

De dag zal bestaan uit theorie en veel rijden. Dit zijn de motorrijders die nog weinig op het circuit gereden hebben. 

In deze groep komen zowel de minder snelle als ook de snellere rijders tot hun recht want er worden in 6 verschillende kleine groepjes gereden van maximaal 5 - 6 rijders per instructeur.

S’morgens wordt er een uitgebreide briefing gehouden van ongeveer 20 min.
De instructeurs  gaan de volgende aandachtpunten gedurende de dag doornemen:
Rijlijnen, kijktechniek, zithouding, volgorde handelingen van remmen tot uitkomen bocht.
Na iedere sessie 15 min. nabriefen met uw groepje en instructeur. Diverse tips zullen er gegeven worden, verbeterpunten en aandachtspunten voor de volgende sessie worden doorgenomen. Als u vragen heeft is dit een mooi moment om deze vragen te stellen zodat de andere deelnemers in jou groepje mee kunnen luisteren. Hoe meer vragen, hoe meer antwoorden hoewel de instructeur al veel tips voor u zal hebben na de sessie.

Ook in 2015 organiseren we we een theorieblok in het Media Center voor niveau 1.
 
Ik doe 6.38m over een rondje Assen. Is daar ook een groep voor beschikbaar?
Voor jou maken ze vast wel een aparte groep en ik kom zeer zeker kijken, lijkt me geweldig voor mijn lachspieren......... _O-
 
Ferry,

Ik heb eerder al eens met Racecracks op mettet gereden en vond de organisatie toen prima. Ik denk er nu aan om voor mei en juni 2 dagen assen te boeken en wellicht nog een dag mettet (1:17 toen). Ik heb vorig jaar geen circuit gereden maar het jaaar ervoor 2 wedstrijden zac met 1:57 beste tijd op assen op Pirelli corsa rosso's. Ik verwacht dus in het begin iets boven de 2 minuten te zitten op Assen, daarna wil ik eigenlijk wel richting de 1:50. Ik heb nu weer een neiuwe set Corsa Rosso's gemonteerd. Als ik richting die 1:50 wil moeten ik dan overstappen op de supercorsa's?

De motor kan ik helaas niet de schuld geven, Kawa Zx10R van 2011.
 
Laatst bewerkt:
Ferry,

Ik heb eerder al eens met Racecracks op mettet gereden en vond de organisatie toen prima. Ik denk er nu aan om voor mei en juni 2 dagen assen te boeken en wellicht nog een dag mettet (1:17 toen). Ik heb vorig jaar geen circuit gereden maar het jaaar ervoor 2 wedstrijden zac met 1:57 beste tijd op assen op Pirelli corsa rosso's. Ik verwacht dus in het begin iets boven de 2 minuten te zitten op Assen, daarna wil ik eigenlijk wel richting de 1:50. Ik heb nu weer een neiuwe set Corsa Rosso's gemonteerd. Als ik richting die 1:50 wil moeten ik dan overstappen op de supercorsa's?

De motor kan ik helaas niet de schuld geven, Kawa Zx10R van 2011.


Als ik ff mag antwoorden, de SC is idd wel de betere band om richting die 1:50 te gaan ;) :]

bij droogweer , waar we natuurlijk van uitgaan
 
Als ik ff mag antwoorden, de SC is idd wel de betere band om richting die 1:50 te gaan ;) :]

bij droogweer , waar we natuurlijk van uitgaan
Idd, of de Metzeler interact K2, super bandje (zelfde) maar iets goedkoper

Maar ook heel belangrijk om naar de 1.50 te gaan is, meer gas, minder remmen ;)
 
Laatst bewerkt:
Komende Zaterdag gaat de inschrijving open en is gelijk de nieuwe site online :)

Hoi Ferry,

Ik wil wel gebruik maken van de vroegboek korting , alleen moet ik ook betalen voor 1 jan 15.
Jammer dat je niet kunt boeken zonder nu al te betalen. Ik heb best veel data in de planning, ook wintertraining in Spanje. Het loopt dan in deze tijd dan allemaal behoorlijk op.
Misschien kun je overwegen om wel nu te laten boeken maar het geld 6 weken voor de circuitdag te incasseren. (zoals crt) Scheelt wellicht een hoop inschrijvingen.
Ik ben eventueel wel geinteresseerd in jouw maandagen.

Groet Arno
 
Hoi Ferry,

Ik wil wel gebruik maken van de vroegboek korting , alleen moet ik ook betalen voor 1 jan 15.
Jammer dat je niet kunt boeken zonder nu al te betalen. Ik heb best veel data in de planning, ook wintertraining in Spanje. Het loopt dan in deze tijd dan allemaal behoorlijk op.
Misschien kun je overwegen om wel nu te laten boeken maar het geld 6 weken voor de circuitdag te incasseren. (zoals crt) Scheelt wellicht een hoop inschrijvingen.
Ik ben eventueel wel geinteresseerd in jouw maandagen.

Groet Arno
CRT heeft geen vroegboekkorting ;)

Ik heb geen zin om voor deze prijs later ook nog achter mijn geld aan te gaan. Dat is niet op iemand persoonlijk gericht maar bij mensen kan gewoon de situatie veranderen zoals zonder werk komen, ziek worden of een strenge nieuwe vriendin ;)
Kortom, dan ligt de bal weer bij mij. Ik heb al genoeg risico door de baan af te huren en alle andere bedrijfskosten. Als we dat risico met zijn alle een klein beetje kunnen delen is wel handig voor mij.

Als een deelnemer ziek word kan hij de dag doorverkopen of het kost hem in het ergste geval 180,- Bij mij liggen de risico's al snel op een paar 1000,- in zulke gevallen.

Wellicht zijn er andere mogelijkheden voor je om voor 5 Januari te betalen.....
 
Zou een sc1 voor en sc2 achter monteren :) Daar kan je dan voorlopig mee vooruit. Succes man!!

Als ik dan toch banden ga wisselen... Kan ik dan niet net zo goed gelijk voor een diablo superbike slick gaan SC2? Prijs is ongeveer hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
CRT heeft geen vroegboekkorting ;)

Ik heb geen zin om voor deze prijs later ook nog achter mijn geld aan te gaan. Dat is niet op iemand persoonlijk gericht maar bij mensen kan gewoon de situatie veranderen zoals zonder werk komen, ziek worden of een strenge nieuwe vriendin ;)
Kortom, dan ligt de bal weer bij mij. Ik heb al genoeg risico door de baan af te huren en alle andere bedrijfskosten. Als we dat risico met zijn alle een klein beetje kunnen delen is wel handig voor mij.

Als een deelnemer ziek word kan hij de dag doorverkopen of het kost hem in het ergste geval 180,- Bij mij liggen de risico's al snel op een paar 1000,- in zulke gevallen.

Wellicht zijn er andere mogelijkheden voor je om voor 5 Januari te betalen.....

:} logische verklaring en met de aangeboden prijs al helemaal. Voor die prijs kan je volgens mij bijna nergens rijden. Goed bezig Ferry!

Ik zal eens kijken of ik mijn broertje weer warm kan krijgen... en anders bouw ik zelf misschien nog een trainingsdag in. Wil een beetje aan mijn houding werken en daar zijn zulke dagen ideaal voor.
 
CRT heeft geen vroegboekkorting ;)

Ik heb geen zin om voor deze prijs later ook nog achter mijn geld aan te gaan. Dat is niet op iemand persoonlijk gericht maar bij mensen kan gewoon de situatie veranderen zoals zonder werk komen, ziek worden of een strenge nieuwe vriendin ;)
Kortom, dan ligt de bal weer bij mij. Ik heb al genoeg risico door de baan af te huren en alle andere bedrijfskosten. Als we dat risico met zijn alle een klein beetje kunnen delen is wel handig voor mij.

Als een deelnemer ziek word kan hij de dag doorverkopen of het kost hem in het ergste geval 180,- Bij mij liggen de risico's al snel op een paar 1000,- in zulke gevallen.

Wellicht zijn er andere mogelijkheden voor je om voor 5 Januari te betalen.....

Je hebt helemaal gelijk Ferry!! Waarom anders die korting? Wel de lusten maar niet de lasten, dat kan niet.
En zoals Marcel al zegt, top prijsje dus als je daar van wil profiteren gewoon snel boeken en de centen aftikken.
 
Voor jou maken ze vast wel een aparte groep en ik kom zeer zeker kijken, lijkt me geweldig voor mijn lachspieren......... _O-

Inmiddels door mijn dealer speciale gemodificeerde race zijwielen laten ontwikkelen. Dus moet goed komen, komend seizoen :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan