'07 ZX6R hapert bij lage touren & loopt onreglmtg. (filmpje)

Je linkt doet het niet?

Maar je zegt dat het net lijkt alsof ie op 2 cilinders loopt, maar dat is natuurlijk niet zo.. ??
Hoezo is dit natuurlijk niet zo?
Alle uitlaatbochten worden dus wel warm?
 
aanvulling op bovenstaande: Start je motor koud en laat m max 3/5 seconden lopen. Daarmee worden je uitlaatbochten niet zo heet dat je gelijk je vingers verbrand.

Verder idd je bougies checken op nattigheid EN AFSTAND(kan uit ervaring vertellen dat dit heel veel uitmaakt), filter checken op teveel vuil. Vind die plek wel raar trouwens. Echt op zo n randje alleen. Lijkt me niet dat dat van binnenuit komt
 
valse lucht?

ik heb, toen ik nog niet zo lang motor reed de carbs van de CBR af gehaald maar niet goed terug gezet... onder de 6.000 rpm liep die op 2 cilinders, boven de 6 zoog de zuiger kennelijk hard genoeg om toch de boel werkend te krijgen, kreeg behoorlijk meer vermogen (moest op 2 cil veel gas geven natuurlijk)

op valse lucht checken is bovendien ook nog eens makkelijk
 
valse lucht?

ik heb, toen ik nog niet zo lang motor reed de carbs van de CBR af gehaald maar niet goed terug gezet... onder de 6.000 rpm liep die op 2 cilinders, boven de 6 zoog de zuiger kennelijk hard genoeg om toch de boel werkend te krijgen, kreeg behoorlijk meer vermogen (moest op 2 cil veel gas geven natuurlijk)

op valse lucht checken is bovendien ook nog eens makkelijk
Denk dat niet deze brommert carburateurs heeft ;)
 
Ik zou toch eens weer naar bougi's kijken. Jou verhaal klinkt precies het zeflde als die van MrLeon hier van het forum. Hij had ook een bougi kapot en liep laag in toeren op 3 cilinders.
 
Hallo vrienden,

Het is opgelost! Ik heb er nieuwe bougies in gedaan, die zaten dus vrij los, en waren wat verroest. Niet goed vastgedraaid de vorige keer dat ze vervangen zijn dus (door mezelf hehe...).
Nu op de juiste wijze gemonteerd en hij loopt weer als vanouds.

Bedankt voor jullie meedenken en input :}

Ben rijden! :]
Mooi.

Maar hoe zit dit dan icm de loszittende bougies?

Dit is een foto van de onderkant van de uitlaat, net voor de kat. Ik merkte ineens rook op, en toen ik daaronder keek zag ik dus een vloeistof wat opbrandt. Zou het zo kunnen zijn dat mijn uitlaat lek is, en dat hij daardoor zo raar loopt? Die vloeistof moet uit de uitlaat komen want ik kan nergens sporen zien van iets dat lekt en dat bijvoorbeeld op de uitlaat valt..

[afbeelding]
 
Terug
Bovenaan Onderaan