Motor afstellen in Utrecht

4 mei 2014
34
0
Beste mensen,

Sinds kort rij ik op een ktm duke 640 met akrapovic dempers en K&N luchtfilter. De carburateur heeft nog de originele afstelling. Nou valt mijn duke af en toe uit bij het optrekken vanuit stilstand. Om het uitvallen te voorkomen zet ik mijn choke een klein beetje aan, dus ongeveer 1/5. Als ik de choke aan heb loopt die perfect en is het uitvallen opgelost.

Nou denk ik dat mijn duke afgesteld moet worden. Ik woon in Utrecht en mijn vraag is of jullie misschien een adresje hebben waar ze dat voor mij kunnen doen en wat de kosten ongeveer zullen zijn?

Groet,
Freak
 
hallo ik weet er 1 in Cothen ligt vlak bij Utrecht. hij heet de with motor en scooter service ik gaat ook altijd met mijn fireblade naar hem en hij is niet duur als je zijn telnr wil hoor ik het wel gr
 
Bedankt allemaal, ik ga eens bellen met SNEL MOTOREN en DE WITH MOTOR SERVICE. Dealer is voor mij geen optie omdat je daar de hoofdprijs betaald en tovami is 150km rijden.

Wat zou het afstellen gemiddeld moeten kosten?
 
Beste mensen,

Sinds kort rij ik op een ktm duke 640 met akrapovic dempers en K&N luchtfilter. De carburateur heeft nog de originele afstelling. Nou valt mijn duke af en toe uit bij het optrekken vanuit stilstand. Om het uitvallen te voorkomen zet ik mijn choke een klein beetje aan, dus ongeveer 1/5. Als ik de choke aan heb loopt die perfect en is het uitvallen opgelost.

Nou denk ik dat mijn duke afgesteld moet worden. Ik woon in Utrecht en mijn vraag is of jullie misschien een adresje hebben waar ze dat voor mij kunnen doen en wat de kosten ongeveer zullen zijn?

Groet,
Freak

Laat even weten of het gelukt is en of het goed bevallen is, ik wil mijn brommert ook nog laten afstellen namelijk i.o. Utrecht.
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag gesproken met DE WITH MOTOR en SNELMOTOREN. Bij beiden mag ik een keer langsrijden. Arie Molenaar zegt geen ktm te doen, enkel honda's.

Ik denk dat ik volgend weekend even langs de bovengenoemde 2 zaken rij. Ik zal jullie op de hoogte houden wat het is geworden.
 
Er gaan er dus twee door naar de volgende ronde. _O-

voice-coaches-729-20130612114218562285-620x349.jpg
 
Taart vervoeren op een Duke, blijft niks van over :N

Hey Ralfie. Long time no see :) .

Voordeel van taart op een Duke is dat je geen vorkje nodig heb maar dat een bekertje of een rietje voldoende is.

Maar aan TS: vreemd dat je op voorhand de officiële dealers links laat liggen. Ik zou zeggen, doe eens een ritje naar De Bilt, dan kun je altijd via Zeist terug. Of andersom.
 
Laatst bewerkt:
Voordat ik dit topic ging openen heb ik contact gehad met RBmotoren. Iemand van de werkplaats zij: zodra je met andere pijpen gaat rijden en in jou geval ook een open luchtfilter. Zal je altijd het probleem hebben dat je motor zal afslaan, al stel ik hem voor je af. Dit en de prijs die je bij een dealer moet ophoesten is voor mij de reden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan