waarom zo'n K..bak

fgmtech1

Die hard MF'er
1 mei 2013
916
252
valkenswaard
vandaag begonnen aan m'n nieuw projecktje.
weet nog niet precies in welke richting het gaat maar in ieder geval LOW budget.
fotokes komen nog
 
Nee dat niet, heb er ooit een gehaald bij staalfiets. dus wel 'n K..bak zoals iedereen vindt. maar ja met een beetje creativiteit en ander onderstel maak je er een super goede van.
 
Nee dat niet, heb er ooit een gehaald bij staalfiets. dus wel 'n K..bak zoals iedereen vindt. maar ja met een beetje creativiteit en ander onderstel maak je er een super goede van.

oh, ik dacht K..bak in de zin van een bakkie aan een BMW K !
 
hier wat pic. binnenkant, biutenkant en detail van de structuur
full
 
MDF latje voor het hoogte verschil en vloerzeil voor de structuur.
wat je ziet is overigens al het polyester product
 
al wat verder, zal ondertussen duidelijk zijn dat het een Velo bakkie is.
hier foto van onderbak in de "mal"
full
 
ondanks de vakantie toch nog wat gedaan. (ook nog een kapotte kawa van het vrouwtje repareren voor vakantie) ruitje erop en scharnierend. geeft wat meer ruimte bij instappen. onderframe al een groot deel bepaald zodat we na de vakantie kunnen lassen.
full
 
Lekker bezig!

Ik kan het even niet vinden, maar wat wordt de trekker?

Als die niet mega-veel vermogen heeft, zou je nog kunnen overwegen om te zorgen dat de ruit echt helemaal vlak op de bak neergeklapt kan worden, scheelt nogal wat in frontaal oppervlak, als je zonder passagier rijdt.
 
trekker is nog onbekend, maar ik nijg weer naar een k1100 en dan nu een kale rt. goede ervaringen met de 1100. de ruit hoogte is nog niet definitief (voor en achter uit) aangezien er nog wat poes-pas op moet komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan