beemer fighter deeeeeeeel 3.....

t
full
 
Dat is wel weer echt heel mooi freeswerk. Word wel echt een gave fiets zo.

Ben echt benieuw hoe je de supercharger gaat doen. Heb een al een flink aantal keer naar mn eigen blok zitten kijken hoe je die verbinding kan maken. Voorste deksel aanpassen waar de nokkenas ketting achter loopt?

Wat helemaal gaaf is als je de radiateur verbouwd/verplaatst en dus op de plek van de radiateur de charger inlaat maakt. Uitvoerbaarheid is een ander verhaal :P
 
originele tank gaat waarschijnlijk vervangen worden door een andere. al die k1100 verbouwde fietsen hebben de originele tank.....zien er ook allemaal hetzelfde uit daardoor.

de charger aandrijving ben ik nog niet uit. eerst het rijwielgedeelte fixen, dan gaan we daar naar kijken. wordt iig een flinke puzzel.
 
achtervelg maar eens onder handen genomen......werd allemaal een beetje erg breed zoals de naaf origineel was, dus daar hebben we wat aan gedaan. :P

moet nog gelast worden, maar dat laat ik bij een pro lasser doen. wil het goed hebben dus dan ga ik zelf niet zitten bakken en braden.



full
 
controleer je dat kroonwiel lager van 't cardan? Die willen nog wel eens stuklopen :p
 
controleer je dat kroonwiel lager van 't cardan? Die willen nog wel eens stuklopen :p

het cardan moet nog uit elkaar om de ingaande as aan te passen. moet een groef in komen waar de springring van de kruiskoppeling van de k1100 aandrijfas in vastklikt.

dus kan ik daar meteen naar kijken. ;) :t

dat lager was bij m'n r1100s ook kapot gegaan...
 
het cardan moet nog uit elkaar om de ingaande as aan te passen. moet een groef in komen waar de springring van de kruiskoppeling van de k1100 aandrijfas in vastklikt.

dus kan ik daar meteen naar kijken. ;) :t

dat lager was bij m'n r1100s ook kapot gegaan...
:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan