beemer fighter deeeeeeeel 3.....

Geen geld voor zo een apparaat!

Die BMW ziet er erg lekker uit! Hij heeft wel iets industrieels met die achterbrug zo. De constructie met de cardan en dat achterwiel is ook fenomenaal mooi!
 
beetje aan het klooien geweest met de schokbreker bevestiging aan het frame.

full
 
maakt het frame ook meteen wat steviger. dat is eigenlijk niet meer dan 4 lucifer houdjes op een doosje......

4 pijpen die voor op het blok en achter op de bak vast zitten. aan de voorkant ga ik ook nog wat meer verstevigen met pijp......hij moet wel goed sturen. :P
 
netjes! origineel K frame stelt idd neit veel voor en met dat zware blok flext het flink! Maakt overigens dat de K wel een erg lekker rijdende buffel is standaard dan, lekker mak en lui op een goede manier.. maar snap dat jij het allemaal iets scherper wilt hebben :)
 
netjes! origineel K frame stelt idd neit veel voor en met dat zware blok flext het flink! Maakt overigens dat de K wel een erg lekker rijdende buffel is standaard dan, lekker mak en lui op een goede manier.. maar snap dat jij het allemaal iets scherper wilt hebben :)

hahaha, ja......mak en lui staan niet in mijn woordenboek! _O- *O*

wil er ook het circuit mee op kunnen, dus hij moet wel enigzins goed sturen. en rij er op straat sowieso niet rustig mee......zwabberend een bocht uit is niet erg, zolang het de achterband maar is en niet het frame dat zwabbert! :P
 
potje aan het klooien met het cardan.

de aluminium wielmeenemer eraf gehaald en vervangen door een stalen exemplaar. de alu meenemers willen nogal eens scheuren bij verkeerd aandraaien van wiel of remschijf. nu heb ik daar natuurlijk geen last meer van omdat die bij mijn bike anders zitten, maar heb toch liever het stalen exemplaar. gaat toch wel wat meer vermogen op komen.

de naaf heb ik uitgedraaid voor de lagers die erin komen, waarmee hij op de achteras gelagerd zit.
full
 
Voor je die flens erop gezet hebt, heb je toen nog op die tussen is een oring gelegd? Hoort er wel tussen namelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan