beemer fighter deeeeeeeel 3.....

Maar gelijke Lengte valt nog niet mee hé...

deze zijn zo goed als gelijk nu. ik wil iig de bochten tot aan de collectors gelijk hebben. daarna ga ik van die 2 collectors in een collector. die stukken zullen niet gelijk zijn, maar dat heeft als het goed is niet zoveel invloed.

is wel een heel gepuzzel idd......pffffft.
 
dit is met de vork volledig ingeveerd. best wel krap. elke verplaatsing naar voren gaat dus een probleem opleveren....
full
 
netjes gelast!

maar hou erg met je vork/radiateur dat er ook flex in de vork zit dus de vork zal met hard remmen/drempels ook wat naar achteren gaan. hoop dat je radiateur dan vrij blijft van het wiel
 
netjes gelast!

maar hou erg met je vork/radiateur dat er ook flex in de vork zit dus de vork zal met hard remmen/drempels ook wat naar achteren gaan. hoop dat je radiateur dan vrij blijft van het wiel

de kans dat de vork op dat moment helemaal onderin staat is erg klein, dus daar maak ik me niet al te druk over.

hoe het gaat als ik net als vorig jaar weer een mega tankslapper zou krijgen bij het landen van een wheelie.......daar zou het wel eens krapjes bij kunnen worden. :P
 
de kans dat de vork op dat moment helemaal onderin staat is erg klein, dus daar maak ik me niet al te druk over.

hoe het gaat als ik net als vorig jaar weer een mega tankslapper zou krijgen bij het landen van een wheelie.......daar zou het wel eens krapjes bij kunnen worden. :P




*O*
 
Kun je de radiateur niet op zijn kant boven de kleppendeksel plaatsen. Een beetje zoals de XT1200z.....Zal wel massief ogen en het zicht op de compressor wegnemen.


Of een kleine voor en een kleine in de kont....
 
Kun je de radiateur niet op zijn kant boven de kleppendeksel plaatsen. Een beetje zoals de XT1200z.....Zal wel massief ogen en het zicht op de compressor wegnemen.


Of een kleine voor en een kleine in de kont....

aan de zijkant komt sowieso het plenum nog, dus daar is geen ruimte meer. ik heb er wel over zitten denken om nog een extra kleintje erbij te zetten ergens. eerst de rest maar afmaken dan kan ik kijken waar en hoeveel ruimte ik nog heb. ;)

iig bedankt voor het meedenken!!! wordt gewaardeerd! :t :t :t :t
 
vandaag weer lekker bezig geweest. echt bizar hoe de bike aan het worden is. had wel wat in m'n hoofd, maar niet zoals hij nu is. i love it!

full
 
Super super super dik kees! Felsrandje aan tank nog wegwerken, nu ziet nog niemand dat 't een Custom is... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan