beemer fighter deeeeeeeel 3.....

Uitlaat gaat een paar geluid geven nu je de cilinders zo gecombineerd heb....

Ga zo door... Super project
 
Echt een schitterend project, petje af.

Zoals al meer mensen hebben aangegeven vind ik die Honda kapjes aan de zijkant van de tank ook niet zo mooi in lijn met de rest staan, dat is het enige....

Als ik een alternatief mag opgooien: photoshop op die plaats eens de scoops van een oude V-max, ik denk dat dat heel bruut staat...

Maar prachtig ding zo
 
Echt een schitterend project, petje af.

Zoals al meer mensen hebben aangegeven vind ik die Honda kapjes aan de zijkant van de tank ook niet zo mooi in lijn met de rest staan, dat is het enige....

Als ik een alternatief mag opgooien: photoshop op die plaats eens de scoops van een oude V-max, ik denk dat dat heel bruut staat...

Maar prachtig ding zo

dat is nog niet zo'n gek idee van die scoops. het proberen waard.
 
pijp maar weer wat veranderd......wilde een schottendemper onder de versnellingsbak. had hem gemaakt en paste voor geen meter en stond ook niet....dus, de slijptol maar weer in de pijp.

voorste en achterste set maar weer van elkaar los geslepen en apparte pijpen gemaakt die in een collector onder de bak samen gaan komen.
full
 
is al eerder vermeld, die felsrand onderaan de tank ziet er inderdaad niet uit, zou ook niet weten hoe je die moet wegwerken.
veel succes verder, mooi topic om te volgen.
 
Oortjes er af slijpen? en dan met blik een mooie overgang maken van de tank naar onderkant felsrand?
 
Ik vind de hele tank maar niets.

De hele brommer dan weer übervet. Dus bon..
 
Terug
Bovenaan Onderaan