beemer fighter deeeeeeeel 3.....

p
full
 
Super gemaakt, maar hou je nu nog wel grondspeling genoeg over als je terugkomt van een wheelie ( ik neem aan dat je dit nog onder je blok kwijt wilt ? (edit ivm crosspost van je in-situ pics)

Fiets vink bruut, en oldschool sausje van tank en zit juist prima icm de moderne details her en der.
Ik zou de zit wel wel ff iets korter monteren ( dat achter kant in lijn ligt met binnenzijde velg.
 
Laatst bewerkt:
Super gemaakt, maar hou je nu nog wel grondspeling genoeg over als je terugkomt van een wheelie ( ik neem aan dat je dit nog onder je blok kwijt wilt ? (edit ivm crosspost van je in-situ pics)

Fiets vink bruut, en oldschool sausje van tank en zit juist prima icm de moderne details her en der.
Ik zou de zit wel wel ff iets korter monteren ( dat achter kant in lijn ligt met binnenzijde velg.

dempers komen in of naast het zitje, dus onder het blok komt niks meer. voor zover ik gemeten heb moet het blok vrij van de grond blijven bij volledig inveren..... ;)

zitje is al redelijk kort, vertekent nogal op de foto. :P
 
Laatst bewerkt:
Creatief :P Al verwacht ik wel dat er nog een versie 2 en 3 komt ;)

Wat is die pot voor het achterwiel als je toch nog dempers gaat plaatsen?
 
Ziet er weer kunstig uit. Echt vet gedaan.

Moet ook nog andere uitlaat maken voor m'n K. Kan zo genoeg inspiratie opdoen bij jou :b
 
Creatief :P Al verwacht ik wel dat er nog een versie 2 en 3 komt ;)

Wat is die pot voor het achterwiel als je toch nog dempers gaat plaatsen?

ghehehe, naaah....liever niet. hoop dat deze meteen goed is.

de pot is een demper. om de eerste klap eruit te halen. schottendemper. anders krijg ik hem waarschijnlijk niet stil genoeg......tenzij ik er een enorme demper aan moet gaan hangen en daar heb ik geen zin in. ;)
 
vandaag voor het eerst aluminium gelast. was ff een potje klooien omdat ik de kelken van draaibaar alu gemaakt had en dat last dus niet zo goed.... -O- :P

heb besloten om niet meer voor 1 enkel gasklephuis te gaan aangezien het 66mm exemplaar dat ik ervoor gekocht had er niet meer op past. ruimte begint steeds schaarser te worden.

dus maar met het originele setje aan de gang.

eerst een set rvs inlaatbuizen gemaakt. de originele kon ik niet meer gebruiken omdat de supercharger gedeeltelijk boven de inlaat kanalen staat......hij kon niet verder meer naar rechts....

kelkjes gemaakt en nu dus bezig met het plenum te maken.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan