beemer fighter deeeeeeeel 3.....

ff flink aan het bakken en braden geweest.......niet m'n mooiste laswerk, maar het zit gelukkig uit zicht en het zit vast. hahaha. *O*
full
 
Laatst bewerkt:
nog even met alleen plaat bezig geweest. van links naar rechts gaat al een stukkie beter. morgen maar weer verder met het plenum.
full
 
@loek. zo gaat de gasstroom in de demper.

demper in, botst tegen het plaatje in de pijp (beetje bol gedrukt plaatje voor sterkte) en kan alleen maar om de pijp heen door de gaten erin naar buiten. ;)
full
 
Dag Kees,

Bedankt voor de info! Ik ga bekijken of ik ergens een plekje kan vinden voor zo'n tussendempertje!

Later,

Loek
 
Goed bezig Kees, alu lassen is een vak apart (heb al heel wat uurtjes geoefend, maar kom er niet aan toe om daadwerkelijk wat te maken..)
 
afgelopen weekeind weer ff met de triumph in drachten wezen speed wheelien. was wel weer ff heeeeeel lekker.

deden met de groep vrienden waar ik mee naar engeland was vorig jaar mee met het dragrace evenement daar.

drag-wheelie. laatste 200m van de 400m moest op het achterwiel.......aangezien ik de langzaamste motor had en veeeeel eerder op het achterwiel moest, maar gewoon geprobeert zo vroeg mogelijk op het achterwiel te gaan en zo lang mogelijk door te wheelien. *O* *O* *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Ook vaak genoeg gestaan daar met mijn fzretje. 8-) Powerwheely stopte ook na 300mtr en boven de 160km/u. :X Dan was de puf er uit. -O-
Wel met 200km/u aan het eind van de kwart mijl en strak 11 seconde. })
Leuke hobby totdat het blok een kabouter met een hamer kreeg. :X |( -O-
 
maar weer van plan veranderd.......de originele gasklephuizen gaan we toch maar niet gebruiken. samen met het plenum leek het net een flatgebouw aan de zijkant van de bike.

dus maar een 52mm gasklephuis gekocht en een nieuw plenum aan het bouwen.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan