beemer fighter deeeeeeeel 3.....

later nog ff gedraaid maar niet al te lang omdat de de radiator er nog niet op zat.

resonantie achtige geluid is de blowoff valve... :P

 
2
full
 
Super gaaf gemaakt. Loopt meteen niet al te slecht lijkt het. Tof man.
Motorgeluid blijft enigszins 't zelfde omdat een standaard K ook al zo'n "blazen" geluid maakt

Je ziet de opluchting echt op je gezicht zodra die z'n eerste klapjes geeft. Wetende dat je alles goed hebt gedaan haha

Nu wacht ik net smart op het volgende filmpje waar die op straat wordt uitgelaten.
 
Super gaaf gemaakt. Loopt meteen niet al te slecht lijkt het. Tof man.
Motorgeluid blijft enigszins 't zelfde omdat een standaard K ook al zo'n "blazen" geluid maakt

Je ziet de opluchting echt op je gezicht zodra die z'n eerste klapjes geeft. Wetende dat je alles goed hebt gedaan haha

Nu wacht ik net smart op het volgende filmpje waar die op straat wordt uitgelaten.

we hadden het programma van een maat van me ingeladen in de microsquirt. daar loopt hij idd meteen redelijk goed op.
binnenkort nog ff op de testbank om hem echt af te stellen.

over 3 weken is het speedwheelie evenement op elvington, dus of ik er nog aan toe kom om op de weg te rijden.......ik denk het niet. :P
 
Verrek, dat plenum is idd stuk kleiner. Was me niet opgevallen haha

Kleiner plenum meer koppel.
Groot plenum hoog top vermogen.
Zoiets was t dacht ik toch?
 
Gaaf om eindelijk leven te horen na al dat werk!! :} *O*

Zat net nog even naar je schema te kijken, maar Is dat een foutje dat injector 1 - 3 en 2 - 4 gezamenlijk aangestuurd worden?
 
Erg mooi geluid en wat sprong hij snel aan! Zoals anderen ook al zeggen lijkt hij niet eens slecht te lopen.

Mooi ook dat gezicht als hij start, zo herkenbaar :D
 
ik heb besloten de originele gasklephuizen te gebruiken, omdat de enkele die erop zat meer problemen veroorzaakte op verschillende vlakken.

vandaar dat het plenum kleiner moest aangezien de gasklephuizen er tussen moesten passen.

erg nice idd dat hij meteen zo goed loopt, daar was ik enorm blij mee. ben nu druk bezig de laatste dingen te doen voordat hij de testbank op gaat dinsdag. ;)
 
flink doorgewerkt de afgelopen week. bike is zo goed als klaar. dinsdag gaan we met het hok de testbak op om hem af te stellen..........pfffft, wat ben ik benieuwd hoeveel vermogen/koppel eruit komt.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan