beemer fighter deeeeeeeel 3.....

i
full
 
Nou, zal ik het dan maar ff verklappen alvast, 166pk / 146nm !!! met een koppelkromme die bijna horizontaal staat!!!
 
Ik vermoed dat ie het binnenwerk van de MGU-H heeft vervangen door een MGH-K en daarmee de ICE helpt.
 
Volgens mij waren die K blokken destijds super overgedimensioneerd. En voor de run op Elvington zal ie het zeker wel volhouden.... O-)
 
Niet slecht 60% vermogenstoename. }) :} Daar wordt een baksteen wel een heel andere motorfiets van om te rijden. :P
Weg ouwelullen image en welkom in de supersport categorie _O-

Kost zo'n setje? 8-)

rij ook een baksteen :P
 
Laatst bewerkt:
Niet slecht 60% vermogenstoename. }) :} Daar wordt een baksteen wel een heel andere motorfiets van om te rijden. :P
Weg ouwelullen image en welkom in de supersport categorie _O-

Kost zo'n setje? 8-)

rij ook een baksteen :P

was pas laat thuis en moet de filmpjes nog ff op youtube zetten.

qua vermogenswinst.....bijna 100% *O*

100pk die ze opgeven voor de k1100 is krukas pk's en dit zijn achterwiel pk's.
op dezelfde testbank zou een originele ongeveer 85 pk hebben.

deze blokken kunnen als het goed is tot 250 pk hebben zonder er wat aan te hoeven veranderen.

de charger levert nu 0.7 bar overdruk.....ik zou nog wel met andere poulies aan de gang kunnen gaan om de charger tot 1 bar druk te laten leveren, maar dat komt na elvington wel. nu geen tijd meer voor. :P

dan zou hij theoretisch rond de 200 pk uitkomen.

nu de laatste dingetjes fixen en afwerken en over 2 weken richting elvington! *O* *O* *O*
 
hoe krijg je trouwens een youtube filmpje gepost in je reactie? dat je het meteen ziet....dus niet zoals in m'n post hieronder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan