Motor-Forum

Select Forum

beemer fighter deeeeeeeel 3......

MG 1200 sport

Reg. datum:
07 feb. 2008
Duidelijk, weer wat geleerd thanks :t
Waarom doen wat al gedaan is?

Reg. datum:
25 aug. 2007
die kan naar het gedrochten topic.
eigenwijs is ook wijs

Hauf gaas is zunj geld

Reg. datum:
14 sep. 2012
Heb het hele topic eens doorgespit.

Diep respect, heel netjes allemaal (niet altijd kleurencombi's die ik zou kiezen) maar het vakmanschap en hoe je alles maakt, wauwwww!

En waarom geen gsxr 1000, zx10r, r1 supercharged? Dit zou toch nog veel meer power hebben, voor te speedwheelien? (of is dit gewoonweg veel te saai?)
En waarom geen shifter? opschakelen tijdens het wheelien zonder klappen/koppeling? Zal toch nog veel fijner zijn?

broembroem

Reg. datum:
03 nov. 2004
quote:
Jorissubje schreef op 11 september 2017 @ 17:10:
Heb het hele topic eens doorgespit.

Diep respect, heel netjes allemaal (niet altijd kleurencombi's die ik zou kiezen) maar het vakmanschap en hoe je alles maakt, wauwwww!

En waarom geen gsxr 1000, zx10r, r1 supercharged? Dit zou toch nog veel meer power hebben, voor te speedwheelien? (of is dit gewoonweg veel te saai?)
En waarom geen shifter? opschakelen tijdens het wheelien zonder klappen/koppeling? Zal toch nog veel fijner zijn?

dank je! ;)

ik vind het leuker om een andere weg in te slaan dan de meeste mensen doen en doe niet mee om te winnen.....dat kost veel te veel. een bike met 500 pk zoals degene die nu winnen is niet te betalen.
buiten dat heb ik echt helemaal niks met die 1000cc bikes van tegenwoordig.....allemaal zielloze motoren.

ik heb met andere bikes gereden in elvington die een quick shifter hadden, maar ik rij liever gewoon old-school. ik schakel zonder koppeling door tijdens het wheelien....ff gas een klein beetje dicht op het juiste moment, dat geeft hetzelfde effect als een quick shifter.... dus voor de koppeling en bak is het echt niet slechter. en als je het goed kunt schakelt het ook echt wel snel en soepel.

luister maar in dit filmpje vanaf 0:50min ;)

https://www.youtube.com/watch?v=7E5niqa3Azo&t=75s

Hauf gaas is zunj geld

Reg. datum:
14 sep. 2012
Duidelijk :)

Reg. datum:
12 okt. 2013
Vindt het een hele kunst :} , heb ik geen evenwichtsgevoel voor ..

BTW` Job Vogel is dat familie ? (docent ontwerpmethodieken) staat in AMKlassiek met een dikke Chevrolet Fleetline ..
kerel lijkt wel wat op jouw ...

Mach 4 wijzigde dit bericht op woensdag 13 september 2017 16:54 (68%)

broembroem

Reg. datum:
03 nov. 2004
quote:
Mach 4 schreef op 13 september 2017 @ 16:51:
Vindt het een hele kunst :} , heb ik geen evenwichtsgevoel voor ..

BTW` Job Vogel is dat familie ? (docent ontwerpmethodieken) staat in AMKlassiek met een dikke Chevrolet Fleetline ..
kerel lijkt wel wat op jouw ...

beetje oefenen, kan iedereen joh! ;)

nope, die ken ik niet.

Reg. datum:
12 okt. 2013
quote:
suz rgv 800 schreef op 13 september 2017 @ 17:20:

[...]

beetje oefenen, kan iedereen joh! ;)

nope, die ken ik niet.

Oké , ik vroeg het mij af toen ik het stuk over z`n auto las ..On topic maar weer..

BMW kan tijdens de speed wheely nog goed bij z`n motorolie komen ? of heb je dat aangepast ?

broembroem

Reg. datum:
03 nov. 2004
quote:
Mach 4 schreef op 13 september 2017 @ 23:10:

[...]

Oké , ik vroeg het mij af toen ik het stuk over z`n auto las ..On topic maar weer..

BMW kan tijdens de speed wheely nog goed bij z`n motorolie komen ? of heb je dat aangepast ?

nee niks aangepast. en voor zover ik weet geen lucht gehapt, dus het gaat goed.

kan ook niks aanpassen want de aanzuig zit al redelijk ver naar achter en er zit een schot. die zorgt er sowieso wel voor dat er altijd olie aan te zuigen is denk ik. ;)

wat ik wel aan moet passen is de carter ontluchting........na elke run zat heel de achterkant van de motor onder de olie. :P
ga op het carterdeksel en kleppendeksel extra carterontluchting maken en een opvangbak met terugvoer naar het blok.

Schizofrene Firestorm

Reg. datum:
19 feb. 2008
quote:
suz rgv 800 schreef op 14 september 2017 @ 20:33:

wat ik wel aan moet passen is de carter ontluchting......

Tja... bij BMW hadden ze destijds ook vast niet gedacht dat iemand daar kilometers mee op t achterwiel ging rijden :}

Reg. datum:
25 aug. 2007
duidelijk een design blunder ;)
eigenwijs is ook wijs

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.