Motor-Forum

Select Forum

beemer fighter deeeeeeeel 3......

Keep on Rocking !

Reg. datum:
19 jul. 2012
Spannend ! Hou ons op de hoogte ! :t
Groetjes, Nop.

Reg. datum:
25 aug. 2007
je had al een hele goede set-up in 1e instantie, nu heb je er even mee gereden en ziet ruimte voor verbeteringen. eigenlijk een normale gang van zaken, niks mis mee.
schiet me nu te binnen, zou je geen problemen kunnen krijgen met de cardan klok, ook hier staat de olie anders als ontworpen. mischien zou je hier eens de temp. kunnen monitoren. kijken of hij bij lange wheelies warmer word dan bij normaal rijden. en niet om de prestaties te verbeteren, maar voor de veiligheid, dat hij niet vast/aan loopt.
eigenwijs is ook wijs

Reg. datum:
31 mei. 2008
Kun je niet iets maken mbv de internals van een laycock overdrive van een een oude rwd volvo of jaguar?

En ik moest toch wel ff grinniken toen ik las dat je de throttlebody boven de supercharger wilde gaan maken. :P })

Reg. datum:
12 okt. 2013
quote:
trixo schreef op 24 oktober 2017 @ 20:10:
je had al een hele goede set-up in 1e instantie, nu heb je er even mee gereden en ziet ruimte voor verbeteringen. eigenlijk een normale gang van zaken, niks mis mee.
schiet me nu te binnen, zou je geen problemen kunnen krijgen met de cardan klok, ook hier staat de olie anders als ontworpen. mischien zou je hier eens de temp. kunnen monitoren. kijken of hij bij lange wheelies warmer word dan bij normaal rijden. en niet om de prestaties te verbeteren, maar voor de veiligheid, dat hij niet vast/aan loopt.

Dat husselt door de draaiende tandwielen wel door de hele klok heen gedurende de wheelie , is geen probleem .

broembroem

Reg. datum:
03 nov. 2004
denk idd niet dat het cardan qua olie een probleem gaat geven. met de snelheden die we wheelien rijden we niet echt hoog met het voorwiel, dus de olie komt toch wel waar het moet zijn denk ik. ;)

AH2I79932.jpg

broembroem

Reg. datum:
03 nov. 2004
quote:
daddyphilipsen schreef op 25 oktober 2017 @ 00:33:
Kun je niet iets maken mbv de internals van een laycock overdrive van een een oude rwd volvo of jaguar?

En ik moest toch wel ff grinniken toen ik las dat je de throttlebody boven de supercharger wilde gaan maken. :P })

ik denk niet dat dat gaat.......ruimte is al een probleem. waarschijnlijk dat ik de 5e versnelling laat aanpassen zodat de eindgearing langer is, als dat mogelijk is...

en als ik de toerenbegrenzer nog 1000 hoger zet zou ik sowieso met de setup waarmee ik in engeland gereden heb 250km/h moeten kunnen wheelien. :P

waarom moest je grinniken? :)

Reg. datum:
31 mei. 2008
Omdat ik ergens in dit topic toen je begon met de supercharger set-up ik al eens geschreven had dat normaal gesproken de gasklep(pen), carbs of throttle body(s) altijd boven de supercharger gezet werden.

Nu weet je dus ook wrm :P }) _O-

Reg. datum:
14 aug. 2008
Mooie foto, mooi strak en focus.

Kuipje zou stoer zijn om er een lamp in te bouwen die rechtuit schijnt tijdens de wheelie.(en normaal dus naar beneden)

Ducati Corse

Reg. datum:
13 okt. 2004
Mooie foto Kees. :Y
You can't buy happiness but you can buy a surfboard and that's pretty close.

green meanie

Reg. datum:
03 dec. 2006
Kees wat ik en anderen misschien ook willen weten heeft de achtervork ophanging met die ogen al die krachtexplosie's goed doorstaan.
Verder blijft het een pracht stukhuisvlijt.

broembroem

Reg. datum:
03 nov. 2004
quote:
Kwajesaki schreef op 29 oktober 2017 @ 12:53:
Kees wat ik en anderen misschien ook willen weten heeft de achtervork ophanging met die ogen al die krachtexplosie's goed doorstaan.
Verder blijft het een pracht stukhuisvlijt.

ja hoor, geen problemen mee gehad. werkt prima! ;)

broembroem

Reg. datum:
03 nov. 2004
de week na het speedwheelie event in engeland hebben kim en ik in belgie op een nieuw stuk snelweg gewheelied voor maxxmoto. hier het filmpje. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=pzfvaZlH6g8

Keep on Rocking !

Reg. datum:
19 jul. 2012
Had het via FB al gezien, leuk filmpje !
Groetjes, Nop.

GSX750RW Endurance + fighters

Reg. datum:
03 aug. 2005
quote:
Nop62 schreef op 29 oktober 2017 @ 17:58:
Had het via FB al gezien, leuk filmpje !

Idem hier :)
GSX750RW Endurance + fighters in progress (welcome TLS)

Reg. datum:
11 apr. 2002
Op een snelweg in Belgi, Kun je net zo goed in de brandgang achter je huis rijden :P
Fairings are for homosexuals

zrx hoogkarspel

Reg. datum:
16 okt. 2014
quote:
SP1R schreef op 29 oktober 2017 @ 22:45:
Op een snelweg in Belgi, Kun je net zo goed in de brandgang achter je huis rijden :P

_O-

zrx hoogkarspel

Reg. datum:
16 okt. 2014
quote:
suz rgv 800 schreef op 29 oktober 2017 @ 16:53:
de week na het speedwheelie event in engeland hebben kim en ik in belgie op een nieuw stuk snelweg gewheelied voor maxxmoto. hier het filmpje. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=pzfvaZlH6g8

Leuk filmpje, ga zo door. ;)

Reg. datum:
08 mei. 2009
Dit is de enige snelweg in Belgie zonder file.
Doe zo verder en fan uit Belgie

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.