Gasrespons Honda VFR400

T-K

Rookie
5 jun 2012
2
0
Na een lange periode stilstand heb ik mijn Honda VFR400 weer tot leven gewekt.
Alle carburateur delen zijn ultrasoon gereinigd en mijn tank heeft een nieuwe coating van tankcure.

Alleen een probleem, de motor loopt langzaam terug in toeren als je gas geeft (zie filmpje).


Wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe kan ik dit euvel verhelpen?
 
Laatst bewerkt:
Komt er wel voldoende benzine bij de carbs. Als de aansluiting van de benzine slang op de tank per ongeluk gedeeltelijk dicht is gelopen, is de aanvoer van benzine onvoldoende om de vlotterbakken gevuld te houden.

Verder heb ik tankcure meerdere keren als een taaie smurrie los zien komen, met alle gevolgen van dien. (Zelfs nieuw aangebrachte)

Als ik het goed begrepen had op het VFR forum, woon je in Hoogeveen. Ik kom met alle plezier een keer jouw kant op, om naar je motor te kijken. (eventueel met wat meetapparatuur)
 
Vacuumslang van de benzinekraan niet lek/poreus? Ook met die van mij mee gemaakt. Net achter de linkerframebuis gaat deze in een bochtje naar boven, daar was die van mij lek.
 
Na een lange periode stilstand heb ik mijn Honda VFR400 weer tot leven gewekt.
Alle carburateur delen zijn ultrasoon gereinigd en mijn tank heeft een nieuwe coating van tankcure.

Alleen een probleem, de motor loopt langzaam terug in toeren als je gas geeft (zie filmpje).


Wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe kan ik dit euvel verhelpen?
Doe eens de deo-proefwillem1940
 
Terug
Bovenaan Onderaan