Motor-Forum

Select Forum

Kawasaki Ninja 300 (Deel I)

"15 Ninja 300

Reg. datum:
01 apr. 2013
Vizier past er net in denk ik. Ligt er eff aan hoe hoog. Ik heb tanktas van boosters
Derbi Gpr 125 / Kawasaki Ninja 300

Arai!

Reg. datum:
03 jun. 2014
Weinig activiteit hier. Iedereen al in winterslaap? Ik mag straks op voor rijbewijs A en heb besloten mijn Ninja te gaan verkopen '( .
SL65 wijzigde dit bericht op zaterdag 05 november 2016 10:14 (44%)

Ninja 300

Reg. datum:
21 apr. 2015
Hahah, ja erg druk is het hier niet :P Maar ohjee, wat ga je in de plaats van nemen? :)

Arai!

Reg. datum:
03 jun. 2014
Erg rustig ja. Momenteel nog onbekend wat ik exact wil rijden. Misschien een naked.

BMW pilot

Reg. datum:
30 jan. 2011
En dan van hoeveel CC?

Reg. datum:
29 nov. 2016
Hallo iedereen!

Vandaag aangemeld op mf. Heb inmiddels een paar weken m'n rijbewijs maar rij al een poosje in de rondte op een ninja 300 van maart dit jaar. Woon op goeree overflakkee, ik weet niet of iemand hiervan in de buurt woont?

Wat hebben jullie voor achterband? Die van mij is bijna aan vervanging toe!

Gr Nick

owner black ninja 300

Reg. datum:
23 mrt. 2017
hallo
ik heb sins kort ook een ninja 300 is deze topic nog actief?

gr

'14 Ninja 300

Reg. datum:
09 aug. 2016
Zo te zien niet echt, laatste bericht van november vorig jaar.
Ik heb er gister ook één gekocht, en ik moet zeggen heerlijk ding om mee te rijden.
Het stuurt en koppelt heel licht, schakelen gaat soepel. Lekker geluidje uit de akra ook.
Misschien is het mogelijk om een keertje samen te rijden in een groep, alleen is dit topic dus niet actief. Misschien met wat andere 35kw'ers.

owner black ninja 300

Reg. datum:
23 mrt. 2017
jaa waar kom je vandaan dan?

"15 Ninja 300

Reg. datum:
01 apr. 2013
Hey hey,

Jaja we leven nog! We zitten alleen in grote ninja 300 groepsapp. Als jullie telefoonnummers toesturen voegen we jullie toe!

Gr mitch

owner black ninja 300

Reg. datum:
23 mrt. 2017
ik heb je als het goed is een prive bericht gestuurd!

Reg. datum:
19 jun. 2017
hello

ik heb sinds 2 dagen ook een ninje 300 uit 2016 en vroeg me af of het mogelijk is om ook in de groepsapp te komen?

mvg victor
EJM

Reg. datum:
30 mrt. 2017
Hey!

Sinds mei ben ik ook trotse eigenaar van een Ninja 300 Special Edition. (2014)
Ik ben benieuwd of dit topic nog een beetje actief gaat worden!
Ik zal ook even een privébericht versturen voor de chat!

'14 Ninja 300

Reg. datum:
09 aug. 2016
Ik heb die van mij sinds maart, gekocht met ongeveer 4500 op de klok en moet binnenkort bij 12.000 voor de grote beurt. Ben net de 10.000 over. Ik vind het nog steeds een lekkere motor om te rijden, betrap mezelf er nog steeds op dat ik geregeld met een dikke grijns op die motor zit. vandaag ook toevallig bij het stoplicht met een zebrapad ervoor een klein jochie die overstak met zn vader en tegen z'n vader zei: kijk papa, motor, en naar mij zwaaide, waarop ik terugzwaaide. Kleine dingetjes maar dat soort dingen vind ik soms gewoon mooi, ik was ooit ook zo'n klein kereltje die een harde piel kreeg als ik weer eens een motor voorbij zag rijden.

"15 Ninja 300

Reg. datum:
01 apr. 2013
Hello menskes!

Ik spreek even namens de ninja 300 groepsapp.

Op 9 september willen wij een ninja 300 meeting doen. Zoveel mogelijk ninja 300 bij elkaar! XD

Zit je nog niet in de groepsapp, stuur even een pb.

Ik ga proberen elke dag voortaan even op mf te kijken. Anders is het helemaal uitgestorven.

Gr. Mitch

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.