SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij 24k moet de klepspeling gecontroleerd worden. Contole en overig onderhoud (olie, remolie, bougies en klein werk) kostte mij ca. €300,00. Als het gesteld moet worden kost het meer tijd en geld, maar meestal is het binnen de marges bij 24k.

Als je uitlaten belangrijk vindt, dan kost de blauwe vast een paar honderd euro extra. De burning copper is een erg mooie kleur, maar de blauwe is meer geliefd.

Succes met de verkoop van je fiets en je keuze!

Hmm oke...dus opzich valt dat wel mee...bij de burning copper duurt het dus nog 10k voor de beurt en bij de blauwe ongv 6k....Zag net dat ze beiden andere uitlaten hebben, alleen van de blauwe vind ik mooier.....

Op de blauwe heb ik al proef gereden, en ik weet ook al voor welke prijs ik die kan meenemen....Ik had degene bij de burning copper een mail gestuurd met wat vraagjes, en kreeg alles vetgedrukt en hoofdletters terug, kwam bij mij over alsof hij het irritant vond dan ik hem die dingen vroeg.....Enn daar hou ikzelf niet zo van.....
Maar goed, ben mijzelf nu lekker aan het maken met die mooie svtjes maar moet toch echt eerst de harley verkopen! |(
 
ik vond hem wel mooi, maar die ik nu heb is mooier
full
 
Die had ik ook gezien. ..zou me alleen gruwelijk gaan ergeren tussen de twee gekleurde wielen. ..en dan moet ik ze laten poederen. ...kost weer wat geld en daar heb ik geen zin in....

Zo duur is dat niet. Het wiel is gespoten dus de laklaag kan er zo af. Maar een wiel coaten is goedkoper dan een superbike kitje. En deze heeft een mooie sound in de ingekorte leovincies.. dat is ook wel wat waard. buiten de 2 verschillende kleuren velgen ziet hij er nog als nieuw uit.
 
Hmm net proef gereden op een N versie. Rijd wel fijn zo'n stuur...maar vind een S versie wel mooier.....

De 18000 km beurt, is dat alleen olie, bougies, filters etc.?
 
olie, olie filter en luchtfilter, meer niet :) Bij 24k pas de bougies met kleppen
 
Woont iemand van jullie in de buurt van Rotterdam?
Heb je toevallig ook een kettingtooltje?

Mag ik langskomen / het tooltje lenen?

Ruilen voor een paar biertjes of een wijntje?
 
Hmm net proef gereden op een N versie. Rijd wel fijn zo'n stuur...maar vind een S versie wel mooier.....

De 18000 km beurt, is dat alleen olie, bougies, filters etc.?

Zet je toch een sbkstuur op een s?
 
Niet helemaal het goede seizoen voor verkoop denk ik? Nu gaat iedereen langzamerhand op vakantie.

Vandaag naar Pitch festival in Amsterdam! *O*
 
Zucht..De sportster nog steeds niet weg....Hoop echt dat ik snel een sv kan kopen

is het die special paint sportster? staat geen prijs bij, wat wil je er voor hebben. kan namelijk wel even rond vragen. ken wel wat mensen die een harley willen. Als het die is, ik vind de motor mooi.
 
is het die special paint sportster? staat geen prijs bij, wat wil je er voor hebben. kan namelijk wel even rond vragen. ken wel wat mensen die een harley willen. Als het die is, ik vind de motor mooi.

Het is degene met die flakes op de tank en spatbord. .uit Lelystad. ...Wil er minimaal 3500 euro voor...thnx bradpiet!
 
Woont iemand van jullie in de buurt van Rotterdam?
Heb je toevallig ook een kettingtooltje?

Mag ik langskomen / het tooltje lenen?

Ruilen voor een paar biertjes of een wijntje?
Martijns Motorkleding kun je wellicht vragen.
Die willen nog wel eens als service hun kettingtool uitlenen.
 
Hey mensen, stomme vraag...

Wat voor olie gooien jullie op je sv? Ik heb de indruk dat ik last heb van olieverbruik. Dit is gekomen nadat ik kroon 10w40 semi syntheet erop heb gegooid, daarna vlug genoeg gewisseld met valvoline 10w40 semi syntheet omdat ik hem niet fijn vond schakelen en olie verbruik had. Schakelen gaat nu goed, maar heb de indruk dat ik nog steeds olie verbruik heb. Ik rem trouwens wel veel af op de motor.

Er werd mij kroonolie 15W50 volsyntheet geadviseerd. Iemand ervaring? Sowieso met volsynthet?
 
die van mij zoop ook olie, niet normaal, had een 10w40 half syntheet er in van castrol, maar 't schijnt iets met wheely's te doen te hebben O-)

Ik weet of die van mij ook olie had verbruikt als ik met beide wielen aan de grond had gereden.

(carter ontluchting zit achterop het blok, en als je dan op het achterwiel rijdt zuigt hij de olie op... schijnt)
 
ben niet zo'n wheelie man, al gaat hij in de 1e versnelling wel regelmatig kortstondig omhoog, maar dat is puur op vermogen.

Maar jij hebt dus nooit je voorband hoeven te wisselen _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan