SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is die TL uit Tasmanië. Die Yoshi's zijn eigenlijk SP dempers met een Yoshi sticker erop en ik las ook dat hij er een big bore kit in had gebouwd. Mooi geluid voor een V Twin


Daar zit meer geld in dan dat de aanschafprijs van de motor was. Heel erg mooi ding, maar jeetje wat zit daar een geld in zeg. Alleen de vering kost al een vermogen.
 
Daar zit meer geld in dan dat de aanschafprijs van de motor was. Heel erg mooi ding, maar jeetje wat zit daar een geld in zeg. Alleen de vering kost al een vermogen.

Klopt, hij had het erover dat ervoor 30000 aan was verspijkert. Hij heeft hem nu verkocht geloof ik. Maar dit is wel 1 van mijn favoriete.
 
Ik ga sowieso proefrijden of verschillende V Twins. Wil wel eens de verschillende rij eigenschappen etc. Ben ook gecharmeerd van de KTM Super Duke 1290 en de Ducati Panigale maar die zijn ver boven mijn budget. De oude Duke, Duc Monster of Appie Tuono lijken me ook wel wat. Maar zoals ik al zei eerst ff verschillende modellen/merken proberen maar de TL/SV staat wel bovenaan de lijst.
 
Ik ga sowieso proefrijden of verschillende V Twins. Wil wel eens de verschillende rij eigenschappen etc. Ben ook gecharmeerd van de KTM Super Duke 1290 en de Ducati Panigale maar die zijn ver boven mijn budget. De oude Duke, Duc Monster of Appie Tuono lijken me ook wel wat. Maar zoals ik al zei eerst ff verschillende modellen/merken proberen maar de TL/SV staat wel bovenaan de lijst.

Geen idee wat je budget is, maar als bijvoorbeeld een RC8 mogelijk is ga je er flink op vooruit tegenover de SV. Ik had een SV en heb nu een RC8. Zelfde soort blok alleen wat meer koppel en vermogen. Zithouding is niet veel anders alleen veel meer beenruimte als je lang bent. Verder is de vering en wegligging een wereld van verschil. Ook de remmen zijn enorm veel beter.

Niet om de SV te bashen want ik heb er een hoop plezier van gehad. Maar qua wegligging is de RC8 zo enorm veel beter. Ik heb met de SV nooit een kneedown gemaakt omdat het wat onstabiel aanvoelde, kan ook aan mijn SV hebben gelegen hoor. Met de RC8 binnen 2 maanden een kneedown gemaakt. Hoe plat je er ook mee gaat het blijft gewoon heerlijk stabiel, dat was bij de SV wel anders.

Een beetje fatsoenlijke kost je rond de 8.000, zoals de onderstaande.
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Klopt, hij had het erover dat ervoor 30000 aan was verspijkert. Hij heeft hem nu verkocht geloof ik. Maar dit is wel 1 van mijn favoriete.

30.000. Holy shit :P Ik dacht eerder aan 10.000 ofzo. 30 is wel heel erg extreem. Dan heb je waarschijnlijk de mooiste en beste TL ooit, maar damn wat een geld zeg.
 
Laatst bewerkt:
Als je de vering aanpast doe je ook zo een KD met met de sv.
ik herkende me sv niet meer terug na de aanpassing van de vering :]
 
Laatst bewerkt:
SV kenners,

Weten jullie of de koppelingspomp van de Suzuki RF900 toevallig past op de SV1000S van 2003.
Het reservoir is lek en volgens alles krijg je dit niet los maar moet er een complete pomp op...
Alvast bedankt voor jullie reacties...
 
Die reservoirs kun je toch los bestellen van bijv. Rizoma op een van de vele websites voor aftermarket parts.

Ik weet wel dat op mijn SV in ieder geval niet een originele SV koppelingspomp met zo'n kunststof pompje zit maar eén waar het reservoir direct op de pomp zit. Geen idee waar deze vanaf komt.
 
kan nergens een schema vinden van de sv1000 bj 2007, er zijn honderden van een sv650 te vinden, maar de sv1000 zie ik er geen 1 van. moet mijn nieuwe tellerset installeren en dan is zo'n schema wel handig als iemand die heeft mag hij er ook een (duidelijke) foto van maken en naar mij toe appen.

nul zes 57024910 is mijn nummer.

alvast bedankt.
 
draden schema? wat moet je hebben dan?

en aan een 2003 model heb je niks?

wiring_diagram.jpg


zo niet, dan zal ik morgen is op 't werk kijken

Heb jij wellicht je frame nummer voor mij? maakt het me veel makkelijker
 
Laatst bewerkt:
De k3 kon ik ook vinden. Maar de k7 niet. Motor staat helaas niet thuis, dus framenr is lastig. Maar als je op het werk 1 vind. App de foto dan maar door. Iig bedankt

Krijg een andere tellerset. Is de sv650 bij de teller gelijk?
 
Laatst bewerkt:
hoe ik het zo kan zien, op de schema's op google, zie ik dat de sv1000 k3 15 draden naar het dasboard heeft, en de sv650 14...

heb je je kenteken pasje ook neit thuis? daar staat je frame nummer ook op.
 
Ik heb een tijdje geleden een boel manuals gedownload en bij de sv1000 staat er bij mij ook alleen de 2003 manual, maar ook een sv1000 K5 manual met de aanpassingen. (dus verschillen met de K3)

Weet niet of je er iets aan hebt aangezien ik niet weet of er verschil is tussen de K5 en K7. (Heb maar een sv650 :p)
Maar in ieder geval:
Dropbox - sv1000_2005ServiceManualSupplementary.pdf
 
Laatst bewerkt:
dat is precies van bradpiet nodig heeft. alles wat daar instaat is 'nieuw' ten opzichte van het 2003 model.

scheelt mij vanmiddag zoek werk op het werk *O*
 
Van t weekend een flinke hagelbui op mn dak gehad.
Was bang voor deukjes in de tank.

Maar gelukkig kan de SV ook daar tegen :)
 
Opzouten OMA


Ik ben afgelopen week van de rotonde gereden door een halve gare en daardoor zijn op 1 of andere manier mijn knipper licht draadjes kapot getrokken (motor recht op gehouden)

Maar nu wil ik dus nieuwe stekkertjes halen, liefst originele en wel het mannetje ervan.....helaas is deze bij geen auto materialen zaak te vinden

Deze bedoel ik
13174087_10208217438687030_1874840826937130786_n.jpg


en dan specifiek deze
13139289_10208217438647029_9162952018539677611_n.jpg


kan iemand mij op korte termijn zeggen waar deze te halen is?
 
Opzouten OMA


Ik ben afgelopen week van de rotonde gereden door een halve gare en daardoor zijn op 1 of andere manier mijn knipper licht draadjes kapot getrokken (motor recht op gehouden)

Maar nu wil ik dus nieuwe stekkertjes halen, liefst originele en wel het mannetje ervan.....helaas is deze bij geen auto materialen zaak te vinden

Deze bedoel ik
[afbeelding]

en dan specifiek deze
[afbeelding]

kan iemand mij op korte termijn zeggen waar deze te halen is?

alsjeblieft:
Adapterkabel knipperlicht Suzuki en Yamaha | mPartz.nl

vandaag besteld, morgen in huis. Helaas zit je wel met verzendkosten, maar ik denk niet dat je het bij een autozaak gaat vinden....Misschien bij een dealer in de buurt vragen.
 
Vandaag bij de BMW speeddates op een Bmw s1000r gereden...kolere, wat is dat een beest. ..en wat rijd dat lekker zeg....
Nu weer ik het zeker, ik ga naked rijden ...stuurt 10 x zo fijner
 
Gister thuis gekomen na 4 dagen en 1250km in de Eiffel met de SV. Wat een heerlijke fiets :D

Mooi op koppel overal rond sturen :)
 
Vandaag bij de BMW speeddates op een Bmw s1000r gereden...kolere, wat is dat een beest. ..en wat rijd dat lekker zeg....
Nu weer ik het zeker, ik ga naked rijden ...stuurt 10 x zo fijner
Ik heb tijdens de BMW Speeddate gereden op een R NineT. Leuke fiets. Heerlijk blok. Maar ik ga er mijn SV toch echt niet voor inruilen. Die stuurt toch echt fijner. :Y :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan