SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, mooi heet weekend gehad in het sauerland, met valvoline olie haha. Geen olieverbruik gehad trouwens.

Ik rijd met Michelin Pilot Road 2. Super tevreden over de banden. Lopen lang en nooit geen probleem met nat/koud asfalt.
 
inderdaad dode boel :)

Moet binnenkort maar eens kleppen stellen en throttle bodie syncen...

SV begint een beetje te trillen.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik kan wel wat tenenkrommend leesvoer aanleveren hoor!

Hier nog steeds verzekerings-schade-afhandelingsperikelen :(. Verzekering die iets vergeten is mee te nemen in de beoordeling, terwijl het wel op het schadeformulier staat. Duurt natuurlijk eeuwen en een paar telefoontjes voordat dat opgepakt wordt.

Verder was mijn boodschap een tijd geleden aan de dealer: "Ik wil graag weer een RECHTE uitlaat". Toen ik hem kon ophalen omdat ie "klaar" was, bleek mijn uitlaat nog steeds niet recht. Moest ik zelf aankaarten. Ja, dan moet er een ander beugeltje op. Eh ja....dan doe je dat toch??!! Dat beugeltje kan pas in juli worden geleverd, we bellen. Niet dus. Van de week zelf maar gebeld. Oh, die monteur waarmee je dat hebt afgesproken is net op vakantie. Ja, wat heb ik daarmee te maken? Sja, wij weten nergens wat van. OMG!!! |(

Verder nog wat pogingen gedaan te rijden, maar telkens op het strand beland omdat het zo warm was :+

Wat zijn de vakantieplannen??
Ik moet nog een tijdje....ga pas in oktober...naar Zuid-Afrika *O*
 
Verzekeringen levert een hoop werk op om je centen te krijgen, succes ermee en veel plezier in het zuiden!

Ben afgelopen weekend weggeweest: Thüringer Wald. Prima gebied, leuke wegen maar vaak slecht onderhouden. Wel zijn ze druk bezig de boel op te lappen en dus waren er veel wegen afgesloten. Dag 1 daarom een paar km bergpaadjed genomen: grind, rots, geulen, gras. Eerste paar honderd meter een beetje oppassen, daarna ging het als vanzelf. Dag 2 opnieuw warm (ik weet nu zeker dat mijn fan pas aanslaat bij 105 graden C) en als we opnieuw even gaan overleggen of we een afgesloten weg op proberen te rijden zet ik mijn motor uit. Draai de sleutel weer om te starten: niets .... -O-
Nog geprobeerd aan te drukken zonder succes, accupolen schoongekrabt ook zonder resultaat. Na lang wachten op de ADAC en hulp van een motorrijder uit de buurt (koffie, sleep) bleek het uiteindelijk een defecte accu te zijn. Om 23.30 uur bij het hotel 20km verder (achterop), volgende dag een nieuwe accu gescoord en probleem opgelost. Daarna rijden als vanouds, laatste dag flink waterballet...

Meende bij thuiskomst wat getik uit het blok te horen dus naar de motorzaak gebracht om kleppen te laten stellen (46000km). Viel allemaal wel mee: achterste uitlaatkleppen waren te krap, overige ook even gesteld (€120). Knippers achter gaven ook al langer wat storingen, die dus ook direct vervangen door fatsoenlijke LED knippers (Yamaha, linkje). Alles zat erbij, keurig montage materiaal, weerstandjes, waterdichte hulsjes: prima. Lastigste was nog de kabeltjes de buddy in te krijgen. Ben nu verlost van de kroonsteentjes die erin zaten |(

Enige dat nu nog moet gebeuren is een nieuwe uitlaatpakking. Dit weekend weer naar de eifel.
 
Verzekeringen levert een hoop werk op om je centen te krijgen, succes ermee en veel plezier in het zuiden!

Ben afgelopen weekend weggeweest: Thüringer Wald. Prima gebied, leuke wegen maar vaak slecht onderhouden. Wel zijn ze druk bezig de boel op te lappen...

Enige dat nu nog moet gebeuren is een nieuwe uitlaatpakking. Dit weekend weer naar de eifel.

Zo dan ben je wel ff bezig geweest! Wel lekke gereden nog? Eiffel.. Mooi gebied :Y Ben er afgelopen woensdag geweest.. Ik wil weer!! :9

Weekje weggeweest met een zooitje van MF, 40 man in een huis(je) :P Wel onwijs lekker gereden. Wel veel regen gevallen, gelukkig vooral 's nachts. Moet trouwens wel zeggen dat ik de motor wel snel warm vind worden. Nja ikzelf eerder doorde motor. Je zit natuurlijk dicht bij t blok.
 
Zowaar nog niemand anders gepost na mij :P Dan maar een fototje uploaden.

Nou ik kan wel wat tenenkrommend leesvoer aanleveren hoor!

Hier nog steeds verzekerings-schade-afhandelingsperikelen :(. Verzekering die iets vergeten is mee te nemen in de beoordeling, terwijl het wel op het schadeformulier staat. Duurt natuurlijk eeuwen en een paar telefoontjes voordat dat opgepakt wordt.

Verder was mijn boodschap een tijd geleden aan de dealer: "Ik wil graag weer een RECHTE uitlaat". Toen ik hem kon ophalen omdat ie "klaar" was, bleek mijn uitlaat nog steeds niet recht. Moest ik zelf aankaarten. Ja, dan moet er een ander beugeltje op. Eh ja....dan doe je dat toch??!! Dat beugeltje kan pas in juli worden geleverd, we bellen. Niet dus. Van de week zelf maar gebeld. Oh, die monteur waarmee je dat hebt afgesproken is net op vakantie. Ja, wat heb ik daarmee te maken? Sja, wij weten nergens wat van. OMG!!! |(

Verder nog wat pogingen gedaan te rijden, maar telkens op het strand beland omdat het zo warm was :+

Wat zijn de vakantieplannen??
Ik moet nog een tijdje....ga pas in oktober...naar Zuid-Afrika *O*

En al verder nieuws? Hopelijk dit x beter?
 
In de Eiffel :)
full
 
Jup :( Italiaanse leveranciers zegt men dan.....

Echt heel mooie plaatjes!


Italiaan? Dat zuigt dan.. Die zijn nog wel even gesloten; Italië& zomervakantie :/

Tnx! Was ook zo mooi daar, zou zo verhuizen :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan