SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
full



Even een fotootje die ik op de dijk naar Marken gemaakt heb.
 
Nee niet gewrapt Het is een spuitbus maar geen verf. Het is een soort folie wat je erop spuit. Hier een linkje waar ik het mee heb gedaan. Gekocht op de motorbeurs in utrecht dit jaar.

Sprüh Folie
 
Apart zeg, dat dat kan...! Poetstechnisch wil ik graag zwarte velgen, esthetisch vind ik de grijze beter passen bij het grijze frame. Veroordeeld tot poetsen dus....!
 
Weet iemand toevallig waar ik deze radiator cover ofwel het stukje onder de kuip kan aanschaffen???
[afbeelding]

Volgens mij is dat eerder een hobby project dan een kant en klaar iets. Ik ben dit nog nooit ergens tegen gekomen en heb eens het halve internet afgezocht naar verschillende bodykits.
 
Weet iemand toevallig waar ik deze radiator cover ofwel het stukje onder de kuip kan aanschaffen???
[afbeelding]

Ik heb ze wel gezien met volle kuip, dit is volgens mij een zelfbrouwsel aangezien die niet zo mooi loopt. Alleen waar je ze kunt aanschaffen?? Geen idee, zou ik ook graag willen weten :)
 
Cool setje jullie beiden! Mijn vriend rijdt een aprilla rs 250 :+ klinkt voor geen meter haha. Hij wil perse tweetakt. Hij issuh er alleen wel sneller mee dan ik :X _O-

Toen ik aan het rondkijken was voor een sv kwam ik bij een motordealer waar ik geen proefrit mocht maken. Bij de volgende dealer, die geen sv had staan, kwam dat ter sprake en hij bood me aan om op de ktm smt 990 een rondje te doen :). Leuk ding!
 
zwart/oranje, 2009 model.
Vorige week gekocht, word volgende week thuis afgeleverd :)
Heel veel plezier ermee, heel wat anders dan een duc.
@ flower, ik vind het ook leuke fietsen maar wel met mooi weer. In de regen durf ik er niet zo goed mee te rijden. Dat vind ik een dikke plus van mijn sv, lekker zacht en soepel kan ook, de 990 vind ik dan te direct.

En tja wat zegt cc's nou.... ik vind de ktm 125 heeel schattig :X
 
Cool setje jullie beiden! Mijn vriend rijdt een aprilla rs 250 :+ klinkt voor geen meter haha. Hij wil perse tweetakt. Hij issuh er alleen wel sneller mee dan ik :X _O-

Toen ik aan het rondkijken was voor een sv kwam ik bij een motordealer waar ik geen proefrit mocht maken. Bij de volgende dealer, die geen sv had staan, kwam dat ter sprake en hij bood me aan om op de ktm smt 990 een rondje te doen :). Leuk ding!

Haha :) Leuke fiets ook! Ik wil sowieso ooit nog een xtje op een rs 250 rijden. Heb in mijn brommah tijdperk een rs50 ghad. Toen kon ik er voor geen meter op rijden :') Gelukkig is dat nu wel veranderd gheghe. Lijkt mij wel een leuke speelfiets!

Raar dat je geen proefrit mocht doen zeg :x
 
Heel veel plezier ermee, heel wat anders dan een duc.
@ flower, ik vind het ook leuke fietsen maar wel met mooi weer. In de regen durf ik er niet zo goed mee te rijden. Dat vind ik een dikke plus van mijn sv, lekker zacht en soepel kan ook, de 990 vind ik dan te direct.

En tja wat zegt cc's nou.... ik vind de ktm 125 heeel schattig :X

Ik ben benieuwd hoe t rijdt. Maar ik ben het met je eens, ook in de regen is de sv een prima fiets. Terug van de Eifel kwam het ineens met bakken uit de lucht en heb heerlijk al zigzaggend (krappe bochtjes, zand/grind/bladeren op de weg, etc etc) terug gereden. Geen moment dat ik het vervelend vond ofzo :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan