The Riding Game MF Style [Deel 13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
39DZve.jpg
 
Eu ... dat bordje is wit, ik had een blauw bordje verwacht.







:+


Nee hoor, HIJ IS GOED!!! ;)
 
Idd rechts, maar als ik de motor anders had gezet op de foto zou je het amper zien, misschien zou je kunnen zien dat de raw kapot is, maar eigenlijk is de hele kuip gebarsten op meerdere plaatsen.

Meer volgt ...

Edit: Uitleg over de aanrijding

Pinker... :+ klinkt leuker dan knipperlicht. :P

Maar wel vervelend, in zulke situatie's zou je wensen dat je een camera had. :/
 
Maar wel vervelend, in zulke situatie's zou je wensen dat je een camera had. :/
Wettelijk gezien kan je er niets mee, maar toch, in zowat de meeste gevallen wordt er wel rekening mee gehouden.

Had een steun gemaakt, en reed meestal met camera, maar de steun is afgebroken ... ga er werk van maken die zo snel mogelijk weer te herstellen :Y

Pinker vrs RichtingAanWijzer ... snap je 't verschil? Het spreekt sneller uit :+

Hehe ... in 't Frans is het een "clignateur" (of zoiets) :P
 
Idd rechts, maar als ik de motor anders had gezet op de foto zou je het amper zien, misschien zou je kunnen zien dat de raw kapot is, maar eigenlijk is de hele kuip gebarsten op meerdere plaatsen.

Meer volgt ...

Edit: Uitleg over de aanrijding

Tjee, das balen! Lullig aanrijding ook zo! Het is natuurlijk nooit te bewijzen van die 'pinker' maar jij haalde in maar reed ook rechtdoor op dezelfde weg. Klinkt idd zoals andere commentaar; ieder voor zich.

Maar het is zo'n hoop gedoe allemaal. Succes iig!!
 
Spammen kan en mag altijd!

Ik zei het tegen mijn vriendin 'pinker' we lagen in een deuk maar ik vind het best leuk klinken. :+
 
Nieuwe opdracht:

Je motor op de foto met een bord "einde snelweg"
full

Sorry ... gebrek aan inspiratie :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan