help, mijn transalp 600v heeft helemaal geen spanning meer

moreasy

Rookie
25 jun 2014
4
0
amstelveen
hallo , ik heb hulp nodig bij het vinden van het probleem omdat ik a technisch,ben en ook nog is twee linker handen , probleem is dat mijn transalp de ene dag nog gewoon geweldig liep en de volgende dag helemaal geen spanning meer heefty heb de zekeringen en accu gecontroleerd , dat lukte mijn nog wel , maar verder zou ik niet weten waar ik het zoeken moet , ik woobn in amstelveen , mijn telefoon nummer is 020 88 90 740 of mobiel 0617851616 met de vriendelijke groeten van maurice ,,, wie zou mij kunnen helpen , ?
:}
 
martell bedankt ben al aan de slag , maar ,uh m,, ik ben ,beetje n slechte monteur ,als ik ergens aan kom heb ik plotseling allemaal losse onderdelen in mijn hande en op de grond , en ik blijf ook altijd met n bak vol schroeven bouten en moperen over ,, vandaar dat ik er beter maar niet aan kan komen
 
Atechnisch en 2 linker handen (je beslissing om het niet zelf te doen is iig geen verkeerde) ;)
Even iets simpels: als je de zekering onder het zadel hebt gevonden, moet daar ook de plus kabel van de accu zitten.
Neem een lampje en een draadje, druk het lampje met de onderkant op de plusaansluiting en de kabel tegen de zijkant van het lampje. Ander eind van de draad tegen een blokbout oid (massa). Gaat lamp aan dan heb je spanning op de accu. Zo niet heb je of de verkeerde aansluiting (die van de startmotor) of de accu is kapot/leeg.

Honda-Transalp-XL600V-wiring-diagram-electrical-system1.jpg


how to - accu en laadsysteem controleren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan