VTR1000 SP 1&2 topicje

Hebben jullie zin om hier vaker te komen om te lullen over d

  • Zekers!

    Stemmen: 110 59,8%
  • Misschien!

    Stemmen: 17 9,2%
  • Echt niet!

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Aprilia

    Stemmen: 17 9,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Ducati's

    Stemmen: 7 3,8%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Suzuki

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Yamaha

    Stemmen: 1 0,5%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Harley davidson

    Stemmen: 2 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    184
Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
wat is het verschil tussen een sp1 en 2 eigenlijk?
Ten eerste is er het kleurverschil !! |)
Er zijn wel degelijk serieuze verschillen tussen de SP1&2 !!
De swingarm is anders , de veringscomponenten zijn verschillend ( bijgewerkt op SP2) , de SP2 weegt minder en heeft iets meer pk's op top ( alhoewel de SP1 krachtiger is onderin )en zo kunnen we wel even doorgaan !!
Laat ons gewoon stellen dat Honda de meeste punten van kritiek op de SP1 heeft aangepakt op de SP2 })
 
Proficiat Donny, mooie bikergirl!!
In bijlage en pic van op Croix-en-Ternois(circuitdag Art motors), voor de liefhebbers, beste tijd 59,9 sec.

Bijlage: DSC00273.JPG
 
Zo. vanmiddag een proefrit gemaakt op een VTR 1000 SP1. Laat ik beginnen met zeggen: fijne stuurfiets :} het stuurt en remt als een scheermes en de zitpositie is zelfs nog redelijk prettig.

ik kom van een VFR750 af en er vallen een paar dingen op. ik ben over een dijkje wezen sturen en heb alleen de eerste drie versnellingen gebruikt. het lijkt wel of die fiets niet meer dan drie versnellingen nodig heeft..

het blok produceert wel heel veel trillingen. ik moest op een gegeven moment echt even me best doen om 5-6000 toeren te rijden, daaronder en daarboven trilt het als een vibrator. zodat het allemaal niet zo trilt. mijn armen en benen begonnen een beetje 'in slaap te vallen'.

tja. verschrikkelijk mooie fiets om te zien, stuurt en remt als een idioot. heel fijn motorkarakter, maar ik denk niet dat ik aan die trillingen kan wennen..

tja. ik ben een mietje. verwend door de VFR

de echte VTR rijders hier nog opmerkingen over? misschien kunnen jullie me toch overhalen tot aanschaf van een SP1?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een nieuwe SP2 0km's wel bij een dealer uiteraard! de prijs moet rond de 14.900 liggen. Ben van plan mijn CBR954RR in te ruilen!!

Ik hoor het graag van je.
(ik ben al bij Arie Molenaars geweest maar kon geen zaken doen)
 
Mannen hebben jullie tips voor het nieuwe setje banden voor mijn fiets? Ik rijd nu nog met mijn Metzelertjes en die bevallen prima! Twin greetzz donnybrasco
 
Mannen hebben jullie tips voor het nieuwe setje banden voor mijn fiets? Ik rijd nu nog met mijn Metzelertjes en die bevallen prima! Twin greetzz donnybrasco
Hey Donny,
Hangt er van af hoeveel km je ermee wil rijden,heb bijna alles geprobeerd.
Pirelli supercorsa is werelds ( sc1 voor, sc2 achter)!
p.s.: nieuwe ontwikkelingen ; lees mijn topic "over en uit".
Greetz,
spyro
 
Ik ga volgende week 'ff' proefrijden op een SP1.. Krijg de motor van de dealer een paar uur mee :} :9

Heb er nu al zin :9~ Ik heb gehoord dat de VTR niet echt zuinig is met de benzine wat is jullie ervaring daarmee?? 1 op ??

Trouwens rijden er nog meer vrouwen op een SP op het MF of word ik de eerste?


ps.
Donny als het bevalt (kan me niet voorstellen dat het niet bevalt maar je weet maar nooit ;) ) is je bagster tankbeschermhoes nog te koop??
 
Ik ga volgende week 'ff' proefrijden op een SP1.. Krijg de motor van de dealer een paar uur mee :} :9

Heb er nu al zin :9~ Ik heb gehoord dat de VTR niet echt zuinig is met de benzine wat is jullie ervaring daarmee?? 1 op ??

Trouwens rijden er nog meer vrouwen op een SP op het MF of word ik de eerste?


ps.
Donny als het bevalt (kan me niet voorstellen dat het niet bevalt maar je weet maar nooit ;) ) is je bagster tankbeschermhoes nog te koop??
je bent zeker niet de enige. Wat het verbruik betreft: powercommander en gebruik de zoekfunktie ook eens ;)
 
je bent zeker niet de enige. Wat het verbruik betreft: powercommander en gebruik de zoekfunktie ook eens ;)

Ik had idd. al gekeken met de zoekfunctie alleen het was me nog niet precies duidelijk... De een zei 1 op 14 en de ander 1 op 10 !?!
Het zal natuurlijk ook wel aan je rijstijl *D liggen maar wou toch wel graag weten wat jullie ervaringen zijn........
En zo'n powercommmander maakt dat echt veel verschil? *ik ga toch maar eens zoeken weer ;) *
 
Ik had idd. al gekeken met de zoekfunctie alleen het was me nog niet precies duidelijk... De een zei 1 op 14 en de ander 1 op 10 !?!
Het zal natuurlijk ook wel aan je rijstijl *D liggen maar wou toch wel graag weten wat jullie ervaringen zijn........
En zo'n powercommmander maakt dat echt veel verschil? *ik ga toch maar eens zoeken weer ;) *
In België zegt ons 1op10 oid. ons niks. Wat ik wel kan zeggen dat door het instaleren van een powercommander de drive-ability nog stukken beter is dan origineel en ik 240km's met een tank kan (sportief)bollen. Best wel laten af te stellen op een testbank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan