VTR1000 SP 1&2 topicje

Hebben jullie zin om hier vaker te komen om te lullen over d

  • Zekers!

    Stemmen: 110 59,8%
  • Misschien!

    Stemmen: 17 9,2%
  • Echt niet!

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Aprilia

    Stemmen: 17 9,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Ducati's

    Stemmen: 7 3,8%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Suzuki

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Yamaha

    Stemmen: 1 0,5%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Harley davidson

    Stemmen: 2 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    184
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gears ik heb mijn tanktas nog en wil hem nu toch maar houden. Ik heb hem laatst nog eens gemonteerd en hij past net. Altijd makkelijk wat bergruimte toch!
Twin greetzz donnybrasco
 
Hi , zonder power commander red ik de 190km niet dan gaat het lampie al branden , met pc loopt hij makkelijk 225 km en als je dan op de snelweg rijdt met +- 140 continu loopt hij zelfs 1:17 !!! pc kopen dus !!!
 
Hi , zonder power commander red ik de 190km niet dan gaat het lampie al branden , met pc loopt hij makkelijk 225 km en als je dan op de snelweg rijdt met +- 140 continu loopt hij zelfs 1:17 !!! pc kopen dus !!!
lees van alles over die PC, maar wat kost nou zo'n PC inclusief afstellen en alles?
 
Gears ik heb mijn tanktas nog en wil hem nu toch maar houden. Ik heb hem laatst nog eens gemonteerd en hij past net. Altijd makkelijk wat bergruimte toch!
Twin greetzz donnybrasco

Jazeker erg makkelijk en ik vind het nog mooi ook :) Ik ga er zeker ook een bestellen als het zover is.

Op donderdag 13 november 2003 20:03 schreef Sander het volgende:lees van alles over die PC, maar wat kost nou zo'n PC inclusief afstellen en alles?

Dat wil ik ook wel eens weten *D . 1:17 is toch wel erg netjes!!
 
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Vandaag ff gereden enne ik ben verkocht.... Een sp1 gaat het worden *D .

Wat een super fiets. Er zaten standaard dempers onder maar wat een GELUID!!!!! Echt helemaal super......

Ik ga nog wel ff piccies maken *D
 
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Vandaag ff gereden enne ik ben verkocht.... Een sp1 gaat het worden *D .

Wat een super fiets. Er zaten standaard dempers onder maar wat een GELUID!!!!! Echt helemaal super......

Ik ga nog wel ff piccies maken *D
Dan heb jij die SP1 gekocht die ik donderdag gezien heb :P
Ik was 'toevallig' even in Huizen. Klopt dat? Qua aanzicht is dat één van de mooiere sp's die ik gezien heb de laatste weken, zag er erg goed uit.
 
Dan heb jij die SP1 gekocht die ik donderdag gezien heb :P
Ik was 'toevallig' even in Huizen. Klopt dat? Qua aanzicht is dat één van de mooiere sp's die ik gezien heb de laatste weken, zag er erg goed uit.

Ja dat klopt helemaal!! Mooi ding he *D ... Dat wordt mijn nieuwe speeltje :P

Ben je ook op zoek naar een SP1?? :9
 
Ja dat klopt helemaal!! Mooi ding he *D ... Dat wordt mijn nieuwe speeltje :P

Ben je ook op zoek naar een SP1?? :9
Op zoek is een groot woord nu. Ik rij niet in de winter, dus heel veel haast heb ik niet. De SP staat wel bovenaan de lijst.
Ik kende de motorzaak niet in Huizen (alleen van horen zeggen), maar na een gesprekje met meerdere mensen kreeg ik zeker de indruk dat het wel goed zit daar. Heel veel plezier met je mooie aankoop :]

Waar blijven die foto's ? :P
 
Op zoek is een groot woord nu. Ik rij niet in de winter, dus heel veel haast heb ik niet. De SP staat wel bovenaan de lijst.
Ik kende de motorzaak niet in Huizen (alleen van horen zeggen), maar na een gesprekje met meerdere mensen kreeg ik zeker de indruk dat het wel goed zit daar. Heel veel plezier met je mooie aankoop :]

Waar blijven die foto's ? :P

Thanxxx

Foto's komen eraan. Ik moet ze nog maken. ;)

Kom eigenlijk al een paar jaar bij die zaak. Heb nog nooit klachten erover gehad. Altijd perfect geholpen!!!
 
Laatst bewerkt:
Welkom Gears! Ben benieuwd naar je piccies!! Twin greetzz donnybrasco

Nou de foto's komen niet.

Ik had bijna alles rond. Geld had ik bij elkaar gespaard bij de dealer was bijna alles geregeld :9~

Toen d8 ik laat ik eens de verzekering bellen. Jah hoor ik ben 5 maatschappijen afgeweest en 2 tussenpersonen. Krijg ik hem gewoon niet verzekerd.
Of ik was te jong (onder de 24) en viel nog in de risicogroep of de nieuw waarde van de motor was boven de 15000 en moest hem dan binnen stallen tussen zonsopgang en ondergang B| B| B| B|

Daar ging de droom ;( ;( ;(

Nou moet ik gewoon nog een paar jaar wachten en dan kan ik zo'n fiets verzekeren ggggrrrrrrrrrrrrr :( :(

Nu op zoek naar een Suzuki GSX-R750 je moet toch wat he!!

;( ;( ;( ;( ;( ;(
 
Je hebt echt geen stalling dus voor 's nachts?
Denk dat jij hem bij mijn maatschappij wel kan verzekeren hoor. Alleen de premie zal 'wat hoog' zijn ivm de risiko groep.

maar wel triest voor jou. Je gaat nu iets van een GSX-R kopen?
Krijg je die wel normaal in de verzekering dan?
 
Je hebt echt geen stalling dus voor 's nachts?
Denk dat jij hem bij mijn maatschappij wel kan verzekeren hoor. Alleen de premie zal 'wat hoog' zijn ivm de risiko groep.

maar wel triest voor jou. Je gaat nu iets van een GSX-R kopen?
Krijg je die wel normaal in de verzekering dan?

Ik kan hem echt niet All Risk. Kan hem alleen WA verzekeren en daar is de motor een beetje te duur voor '( . En ik ben 5 matschapijen afgeweest en geen van alle kreeg ik hem All Risk.

Een gsx-r kan wel zonder problemen vanwege het feit dat de nieuwwaarde onder de 15.000 is.

Dus nog ff wachten voor mij B| B|
Dus
 
da's kl.te als het af moet hangen van je verzekering.
Heb zelf sinds 2 maanden een nieuwe(okm) SP1 gekocht en, jawel je leest het goed, niet All risk verzekerd, maar beperkt casco. Dus wel voor diefstal maar niet voor eigen schade. Dat risico neem ik, zeker als de verschillen hoort tussen deze twee en de voorwaarden
All risk ; € 1080 per jaar (Inclusief 75% korting) dan eigen risico van € 1260 per gebeurtenis. Oftewel ; we willen u niet als verzekerde.

Beperkt Casco; € 274 per jaar (incl 75% korting) eigen risico bij diefstal € 650.

Dat scheelt dus behoorlijk per maand en dus ook per jaar.

Zat bij LONDON en was voordeliger uit bij de KNMV. Die hun verzekeringen ook onder brengen bij LONDON maar goedkoper zijn(Snap je het nog!!)

Dus afwegen of je het risico wilt nemen

W Klein
 
Ik ben sinds begin zomer trotse bezitter van een CBR600F, maar sinds er bij mij door de straat een SP1 regelmatig zijn sound laat horen ben ik toch wel een beetje verliefd. Alsik naast hem sta bij het stoplicht vraag ik me af op mijn motor is afgeslagen ofzo '(
Een vriend van me kwam terug van een akantie uit spanje.... had een mooie foto zei die. Raad eens... een SP1 in Race trim denk ik. Zaten namelijk geen spiegeltjes meer op. Maar voor mij blijft het nog een hele tijd dromen denk ik. Want goedkoop zullen ze wel nooit worden. |(
 
Ik moest bij Unive 2200 euro per jaar betalen ALL-Risk (was met alarm, heb 1 x ongeval gehad en was toen 26 jaar. ) Zaten wel bijzondere uitlaten op
Werd dus wa + diefstal

Mis mijn sp1 wel hoor!! Vooral het geluid (volledig Akcropovisch van voor naar achter Titanium nieuw prijs 5000 gulden :} )
Was de beste 2 cilincer waar ik ooit op heb gereden (duc 996sp en rsv-mile vond ik stuk minder)

Blade 2002 rijd toch stukie beter als SP1 aar dat komt door zijn lange adem!!!!
Maar dat is mijn mening natuurlijk
;)
 
Laatst bewerkt:
Dit was de mijne :

full
 
full



Echter reed ik daarna op de "toen nieuwe fireblade model 2002"
Deze machine trok veel langer door. En was behoorlijk lichter slechts 168 kilo dat merkte je erg goed.

Je merkt wel dat ze allebij honda zijn. geweldige machines.
Werd bij mij de keuze Geluid SP1 of hogere top en gewicht. Bovendien was de blade nieuw en de Sp1 reeds 2 jaar oud.
De keuze was makkelijk al denk ik vaak terug aan de SP1
 
Tering wat hebben jullie geile fietsen zeg :} :} :} :} !!!!! Dat mag ik als kawa zx-r rijder toch we even melden in jullie topicje he ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan