VTR1000 SP 1&2 topicje

Hebben jullie zin om hier vaker te komen om te lullen over d

  • Zekers!

    Stemmen: 110 59,8%
  • Misschien!

    Stemmen: 17 9,2%
  • Echt niet!

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Aprilia

    Stemmen: 17 9,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Ducati's

    Stemmen: 7 3,8%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Suzuki

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Yamaha

    Stemmen: 1 0,5%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Harley davidson

    Stemmen: 2 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    184
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey.Ik ben de witte.Ben van belgië en rij met een sp2.Knappe topic.In nederland rijden er precies meer rond met een vtr.Maar helaas ben ik afgelopen weekend tegen de vlakte gegaan en ben dus op zoek naar stukken voor de rechterkant.Dus als jullie iets hebben liggen laten jullie het maar weten.
 
@ de red: ook gaaf zeg, zo'n zwarte SP :} :} :} Zelf gedaan, of zo gekocht? En die platte knippers, weet je toevallig welk merk? Bedankt voor de foto, zo krijg ik al een beetje een indruk hoe deze knippers zullen staan bij mijn SP
 
Hey.Ik ben de witte.Ben van belgië en rij met een sp2.Knappe topic.In nederland rijden er precies meer rond met een vtr.Maar helaas ben ik afgelopen weekend tegen de vlakte gegaan en ben dus op zoek naar stukken voor de rechterkant.Dus als jullie iets hebben liggen laten jullie het maar weten.

Balen joh....
 
@ de red: ook gaaf zeg, zo'n zwarte SP :} :} :} Zelf gedaan, of zo gekocht? En die platte knippers, weet je toevallig welk merk? Bedankt voor de foto, zo krijg ik al een beetje een indruk hoe deze knippers zullen staan bij mijn SP
Heb hem net verkocht '( Ik heb hem zo gekocht. Bij Vos motoren in Oss zag ik dat er veel verschillende knippers zijn. Hij heeft een heel assortiment met platte knippers.
 
Dit is ook een mooie! Let ook op de enkele demper van Laser, jammer genoeg maar 1 van gemaakt. Ik heb deze foto ooit eens bij Ten Kate gemaakt daar stond deze SP-2 als demo voor Laser

mc%20013.jpg
 
Laatst bewerkt:
zoek een Bedienelement .dus het onderdeel waar de lichtschakelaar ezv aan zit ....heb jij dit ? iizombieil@aol.com

en hier de fotos van de box
full
 
m'n vriendin stond nog ingelogd |( |(

geeft niks... kon aan de quote wel zien dat het een reactie op mijn post was....
Thanx, ik zal eens bij Voss gaan kijken (is weer een mooi stukkie om vanaf Nijmegen te :]
Mis je de VTR nog niet, nu je h'm verkocht hebt? Wat heb je ervoor teruggekocht???
 
geeft niks... kon aan de quote wel zien dat het een reactie op mijn post was....
Thanx, ik zal eens bij Voss gaan kijken (is weer een mooi stukkie om vanaf Nijmegen te :]
Mis je de VTR nog niet, nu je h'm verkocht hebt? Wat heb je ervoor teruggekocht???
Vorige week met het goede weer vond ik het wel kl*te. Maar ben nu op zoek naar iets anders en dat is ook altijd leuk *D
 
@DEEPTONE: Lees net dat jij zo'n camerasteun hebt besteld bij die Junior_R1. Is het wat? En had je die onder rembours of vooruit vetaald? Wilde hem namelijk net zelf ook bestellen.
 
Verlagen Hotcams!

Weet iemand of het makkelijk is om Laser hotcams high level te verlagen zodat je de stepjes voor de bij-rijder weer kunt gebruiken.Of moet je hier een heel nieuw uitlaat systeem voor kopen? Zoals het nu is ziet het er wel erg mooi uit maar wil toch ook wel eens mijn vrienin achterop meenemen.

Alvast bedank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan