Gestolen: 64-MD-LF KTM 690 SMC-R

sjorrit

MF veteraan
23 sep 2005
7.635
551
Groningen
Kom ik vanochtend bij mijn auto kijk ik eens goed naar de parkeerplaats, lijkt het zo leeg... Ja hoor

jhgiNKO.jpg


Motor gejat uit een gezamelijke parkeergarage alleen toegankelijk voor bewoners. Motor staat sinds maandag te koop op marktplaats/speurders/motorshopper. Veel interesse en vanmiddag zou/komt er iemand kijken, hij is de enige die mijn adres heeft gekregen.

2B10Z8N.jpg


Kenmerken: Op de Wings demper zit nu een Akra stikker, kenner ziet het verschil wel. Verder zat mijn garmin houder er nog op en de motor heeft een open luchtfilter met evo2 kit. Achterband zgan en klein krasje op het achterspatbord, led-knipperlichten van het merk CNC.

Beloning voor de gouden tip.
 
Zat gisteren toevallig nog naar je advertentie te kijken, wat een mooi ding en wat ongelofelijk zuur dus dit. Klopt 't dat dit in Groningen is? Zo ja, Groningen stad e.o.? Ik heb familie en vrienden daar wonen, dan deel ik dit bericht even.

Sterkte.

Gr. Jeroen.
 
Die kerel die zou komen kijken zou ik lekker laten komen, kijken wat er gebeurt... als hij het is moet ie er met een k*tsmoes onderuit proberen te komen..

En als ie eerlijk blijkt te zijn dan doe je alsof 't net is gebeurt ofzo...
 
Afgesloten vanaf de buitenzijde, maar openen van binnenuit een eitje. Dief loopt met een binnen komende auto mee naar binnen.
Succes en hopelijk komt ie terug.
 
Heeft dat ooit al iets opgeleverd eigenlijk?

Je weet maar nooit, ik zou 't altijd proberen al is de kans 1%. En volgens mij zijn er wel een aantal topics over teruggevonden gestolen motoren, door oplettendheid van mede MF'ers.

@Sjorrit, Heb net m'n pa ingelicht, die is veel op de weg in de provincie.
 
Laatst bewerkt:
Die kerel die zou komen kijken zou ik lekker laten komen, kijken wat er gebeurt... als hij het is moet ie er met een k*tsmoes onderuit proberen te komen..

En als ie eerlijk blijkt te zijn dan doe je alsof 't net is gebeurt ofzo...

Zou ik ook doen! Achteraf kun je gewoon vertellen wat er aan de hand is, wel eerlijk blijven he :P
 
Jongen die zou komen heeft gebeld, hij kwam zeer teleurgesteld over en vond het zelf ook jammer want hij zag de KTM wel zitten. Ik heb zijn nummer genoteerd voor als ik nog een nette KTM 690 SMC-R tegen kwam zodat ik die kan doorspelen naar hem. Dus volgens mij is hij het niet geweest.
 
Heel erg klote want het is een erg mooie fiets.

Als je het van de zonnige kant bekijkt..... nu krijg je er waarschijnlijk wel een goed bedrag voor terug....
 
Jongen die zou komen heeft gebeld, hij kwam zeer teleurgesteld over en vond het zelf ook jammer want hij zag de KTM wel zitten. Ik heb zijn nummer genoteerd voor als ik nog een nette KTM 690 SMC-R tegen kwam zodat ik die kan doorspelen naar hem. Dus volgens mij is hij het niet geweest.

dus als je iemand niet mag geef je die door aan hem, wordt zijn motor ook gejat _O- :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan