Toch nog een vraagje over het contactslot

dejeeper

Rookie
22 mei 2013
5
0
Hallo, Ik rij op een Kawa KLE 500. De laatste paar weken heeft de motor kuren en die zijn volgens mij terug te voeren naar het contact slot. Ik heb de hoofdstroom naar het slot al via een schakelaar omgezet. Maar dat is nog niet helemaal naar mijn zin en wil ik het hele slot buiten werking zetten.
Zover ik kan zien gaat er 1 stroomdraad naar het slot en komen er 4 terug. Ik heb getracht een leesbaar schema te vinden van het contactslot maar heb dat (nog) niet kunnen vinden.
Mocht iemand dat hebben zou ik daar graag een leesbare kopie van ontvangen.
Ik zit er over te denken om de aanvoer stroom draad met alle anderen draden via 1 schakelaar (relais) te verbinden. Uiteraard mocht 1 van deze de massa zijn wordt die niet meegenomen.

Cor
 
De motor is van 94 en ik gebruik hem alleen buiten de verharde weg. Ik woon midden in de bossen van Midden Zweden. De waarde van de motor is misschien 500 euro en een ander slot kost exclusief verzendkosten 75 euro. Komt nog 20 euro verzendkosten bij.
 
full


Problemen komen niet van je zijstandaard schakelaar?
 
Dat heb ik gecontroleerd maar zag niets bijzonders. Het contact slot is ziek. Als ik de sleutel draai naar de "start" stand gaat alles uit en staat er nergens meer stroom op. Een standje terug doet alles het weer. Dank voor het schema. Ik kom nog even met een prive berichtje.
Groet,

Cor
 
Terug
Bovenaan Onderaan