Gestolen - Suzuki DR350 Rotterdam

MickyT

MF veteraan
19 jun 2006
1.349
1
Rotterdam
Vanochtend gestolen!
Suzuki DR350 uit '92
ML-64-XX
Uit Rotterdam
Motor stond vast aan een lantarenpaal met superdik ART4 slot.

Kenmerken:
Paars stuur
Andorra sticker achterop
Ovale alminium DEP Sport demper
Kleine knipperlichten
 
Laatst bewerkt:
hoe lang stond hij er al?

Ik zou even kijken of de gemeente hem niet heeft meegenomen.
 
Ik dacht precies hetzelfde. Al zou je dan toch verwachten dat de politie even contact opneemt met de eigenaar op basis van de RDW-gegevens?
 
Mijn motorfietsen staan al 4 jaar altijd netjes onder een hoes aan die paal dus dat lijkt me sterk.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal opletten (Rotterdam, ik kom alleen nooit in zuid) of ik wat zie.
Als is de kans niet groot denk ik gezien deze niet rijdend is.

Hopelijk vindt je hem ergens terug.
Sterke!
 
Vanochtend gestolen!
Suzuki DR350 uit '92
ML-64-XX
Uit de Putsebocht in Rotterdam
Motor stond vast aan een lantarenpaal met superdik ART4 slot.

[afbeelding]

Kenmerken:
Paars stuur
Andorra sticker achterop
Ovale alminium DEP Sport demper
Kleine knipperlichten

Toch maar ff informeren bij de gemeente, als ze die lantaarnpaal terugvinden heb je een kleine kans dat je motor er nog aan hangt.

Sterkte iig
 
Laatst bewerkt:
Toch maar ff informeren bij de gemeente, als ze die lantaarnpaal terugvinden heb je een kleine kans dat je motor er nog aan hangt.

Sterkte iig
In mijn haast niet helemaal goed verwoord. Zou wel mooi zijn als ze (de dieven) de lantarenpaal ook mee hadden genomen haha _O-
 
Echt geen idee wat ze met zo'n oude motor moeten...

Licht, wendbaar en relatief snel. Zo'n motor wordt ingezet voor hun overige "bedrijfsactiviteiten". Zelfde reden waarom "ze" motorscooters stelen. Ook klein, licht, wendbaar en relatief snel. Kunnen met 120km/u over verkeersdrempels dus oom agent kan die onmogelijk bijbenen met een VW Touran of een BMW motor van 300 kilo...
 
Licht, wendbaar en relatief snel. Zo'n motor wordt ingezet voor hun overige "bedrijfsactiviteiten". Zelfde reden waarom "ze" motorscooters stelen. Ook klein, licht, wendbaar en relatief snel. Kunnen met 120km/u over verkeersdrempels dus oom agent kan die onmogelijk bijbenen met een VW Touran of een BMW motor van 300 kilo...
Nou dan kan je alsnog beter een nieuwer model jatten, deze moet je eerst aantrappen.
 
Waarschijnlijk had iemand wat onderdelen nodig.
Dus het zou me niet verbazen als de dader een Suzuki DR rijder is.

Criminelen gaan deze motor echt niet opknappen / rijdend maken, om een overval te plegen.

En de jongens met de verlengde achterbruggen gaan ook echt niet lopen te posen met een oude DR.

Ik zou evt. marktplaat in de gaten houden of er bekende onderdelen te koop worden aangeboden
 
Terug
Bovenaan Onderaan