cbr 900 rr start niet meer!!

Al28

Rookie
4 aug 2010
16
0
Sliedrecht
Hallo,

Ik heb vandaag de olie van mijn cbr 900rr uit 1997 aan het vervangen. Tijdens het stationair draaien van de motor begon hij ineens te haperen en viel hij uit. Al snel bleek dat de tank op was |(. Vervolgens heb ik 5 liter benzine erin gegooid, maar hij wil maar niet starten. Als ik heb start dan hoor ik herhalende klik geluid in de buurt van mijn accu. Mijn motor heeft btw een alarm die ook naast de accu zit.

Ik heb hier niet echt ervaring mee, maar denk dat de benzine niet naar de carburateur gaat, waardoor alle kracht van de accu wordt gevraagd???

Heeft iemand hier ervaring mee? zo ja tips?? :}

mvg
 
Ik heb voor het vervangen van de olie de motor zonder problemen 10minuten laten draaien. Vervolgens na het vervangen van de olie heb ik hem gestart en toen na 1 minuut viel hij uit. Accu lijkt me denk dus in orde. Zou heb misschien aan iets anders kunnen liggen?
 
Ik heb voor het vervangen van de olie de motor zonder problemen 10minuten laten draaien. Vervolgens na het vervangen van de olie heb ik hem gestart en toen na 1 minuut viel hij uit. Accu lijkt me denk dus in orde. Zou heb misschien aan iets anders kunnen liggen?
rr58
 
oke bedankt ik zal het even meten


je weet neem ik aan hoe je dat moet doen?
niet dat je de spanning meet en denkt dat het bij 11,8V wel goed is ;)
zelf denk ik dat je de accu leeg getrokken hebt door het starten en de klik die je hoort is slechts je start-relais.


zet hem anders ff aan de lader en probeer het later nog eens een keer ;)


GR NEMO
 
Terug
Bovenaan Onderaan