GESTOLEN KTM-690 SMC-R Amsterdam

JappieF87

2 * 3 pitten in de stal
21 nov 2008
1.818
111
Amsterdam
Ook ik ben slachtoffer geworden van het dieven gilde

me net nog geen 2 maanden oude ktm 690 smc-r is verdwenen uit de parkeer garage. Is was een weekje op vakantie en bij terugkomst vandaag alleen een losse ketting waar normaal gesproken de KTM aan verankerd zat

Dus een KTM 690 SMC-R met kenteken 72-MD-ZP met maar 750 kilometer op de teller is gejat. Kenmerken:
- standaard uitlaat, is vrij uniek voor een KTM
- MF sticker (Eerste mod)

Die motor komt wel goed via de verzekering, maar die gasten :( als iemand ze ziet, bel onze vrienden in blauw
 
Ook ik ben slachtoffer geworden van het dieven gilde

me net nog geen 2 maanden oude ktm 690 smc-r is verdwenen uit de parkeer garage. Is was een weekje op vakantie en bij terugkomst vandaag alleen een losse ketting waar normaal gesproken de KTM aan verankerd zat

Dus een KTM 690 SMC-R met kenteken 72-MD-ZP met maar 750 kilometer op de teller is gejat. Kenmerken:
- standaard uitlaat, is vrij uniek voor een KTM
- MF sticker (Eerste mod)

Die motor komt wel goed via de verzekering, maar die gasten :( als iemand ze ziet, bel onze vrienden in blauw


Zuur. Succes met de afhandeling. Ik weet niet of de blauwen al terug zijn van Assen. Daar waren zij aan het stelen :+
 
Ships..... Vorig jaar ook bij 2 vrienden allebei een KTM SMC kwijt uit een afgesloten garage.
Verschillende woonplaatsen en tijden.
Stonden op slot met meerdere sloten, ze vonden een soort rijplaat waar de motor opgezet was.
gewoon georganiseerde boeven.
Succes met de afhandeling en hopelijk pakken ze die gasten.
 
Godver, precies een jaar nadat mijne gejat was. Waar in Amsterdam ongeveer? Dan zal ik ff uitkijken.
 
2 in 1 week kan geen toeval zijn, gerichte diefstal is dit. Die van mij is gister avond in Nijmegen gesignaleerd, misschien staat die van jou bij dezelfde bende.
 
Moet de motor heel terug, of mag er best een 'ongelukje' gebeuren als ik m onderweg zie?

Hai Tommy,

ongeluk zit in een klein hoekje hier in A'dam ;)

Moet de motor heel terug, of mag er best een 'ongelukje' gebeuren als ik m onderweg zie?

En dan heeft ie 'm terug, vergeet ie het hier te zeggen en parkeer jij de auto bovenop 'm. Of ga je 'm met de motor wat aan doen?

Tommy herkent me wel hoor :Y , hebben aardig wat kilometers gezamenlijk gereden O-)
 
Klote man!
Welk deel van Amsterdam?

Gezien er vorige week een andere 690 SMC R is gestolen zou je haast denken dat iemand een KTM winkeltje wilt beginnen.
 
Klote man!
Welk deel van Amsterdam?

Gezien er vorige week een andere 690 SMC R is gestolen zou je haast denken dat iemand een KTM winkeltje wilt beginnen.
De laatste tijd worden er gigantisch veel motoren gestolen.
Er is een explosieve groei te zien hierin.

Zwaar klote Jappie, hoop dat je 'm nog terug vind. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan