XS750 deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te zien ben ik niet de enige die de markt in de gaten houdt van wat er te koop is rond de XS750 en 850.

Als je zoiets koopt weet je toch dat je iets bijzonders koopt... en dat het niet geheel nieuw is...
 
Zo te zien ben ik niet de enige die de markt in de gaten houdt van wat er te koop is rond de XS750 en 850.

Als je zoiets koopt weet je toch dat je iets bijzonders koopt... en dat het niet geheel nieuw is...
:P ik kijk ook altijd. Is niet altijd een goede gewoonte, want voor je het weet kom je in de verleiding weer wat aan te schaffen haha! Maar voor 1500,- niet zomaar..

Heb nog even getwijfeld over deze voor slechts 2500,-
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-yamaha/m1120969310-yamaha-xs-750-c-caferacer.html
Koopje!
_O- _O- |( |(


Bij jou nog vorderingen Wim.. al is het maar in huis, zodat je weer snel aan de motoren kan gaan prullen?


Hey, die staat bij mij zowat om de hoek.
snel halen dan :+ er gaat toch niks boven een XS triple Hans 8-) _O-
 
Laatst bewerkt:
Het huis begint weer op orde te komen. Eind januari moet er weer tijd komen voor de "man-cave" 😂

Keuken is geplaatst, vloer in keuken en woonkamer komen in de eerste week van januari.
 

Ik heb vroeger in de Puchjes geleerd hoe te sleutelen (en hoe niet)! Mooie budget-manier.
Daarnaast zijn er nog 8 CBR cilinders, 6 XS cilinders en 2 CX cilinders te tellen.
Ik ben hard bezig om (eindelijk) op mijzelf te gaan. Bovenstaande gaat nooit allemaal in mijn eigen schuurtje passen, Haha!
 
cx cilinders???
de cilinders van een cx zijn toch 1 met het blok en niet los te vervangen/plaatsen?

het gaat ook niet perse om losse cilinders hier, 'we' tellen ook complete/met motor er aan vast :P

@ Ron: nou als je nog van XS zooi af moet voor je op jezelf gaat dan horen we het wel he!?
 
het gaat ook niet perse om losse cilinders hier, 'we' tellen ook complete/met motor er aan vast :P

@ chrisjemol & kornfed & Haga-San
Waneer we alleen de cilinder van complete motorfietsen mogen tellen, blijft de teller op 9 steken.


@ Ron: nou als je nog van XS zooi af moet voor je op jezelf gaat dan horen we het wel he!?

Is goed, maar Voorlopig heb ik alleen de CBR-spullen te koop. *D
 
Je zal alvast op deze fiets de aandacht van de "heren in het blauw" trekken. Want waar is de uitlaat ?

Die schuin afgezaagde pijp is toch niet de uitlaat :+ Bij mij is dat stuk pijp het verbindingsstuk naar de enkele demper.

Vindt de vraagprijs en de details overigens niet in overeenstemming met elkaar :N
 
Mis wel meer onderdelen, zoals de 2e schijf aan de voorkant of anders een stabilisator om torderen te voorkomen.
:?

Maar je kan het natuurlijk proberen voor die prijs....

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan