directe uitval bij 1 en 2 toeren

YamahaLevi

Die hard MF'er
7 jan 2014
656
54
Almelo
Goedenavond mfers

Zoals sommige misschien weten onlangs wat problemen met mijn fzr gehad accu die niet wilde opladen. Na het werk dacht ik fijn een stukje toeren. Helaas liep het anders af dan verwacht. Motor wilde niet stationair lopen en viel zonder gasbuit, en met 2k toeren in de 1 met de koppeling los ging ik bijna niet vooruit, en kwam die soms niet van zijn plek af. Met 5k toeren en rustig de koppeling op laten komen ging ik dan eindelijk vooruit. Daarna volgas in de 1 ging ik niet harder dan 20km. Naar de 2 schakelen ging goed, maar duurde lang voordat zij haar power weer een beetje terug had. Als ik gas gaf en ong 10 km per uur reed viel ze instant uit.

Ze is afgevoerd op het gas een tijdje geleden en vorige week nog getoerd. Er was niks aan de hand. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ze gaat morgen naar de garage, maar ben erg benieuwd of iemand weet wat het kan zijn. Hoop toch dat het een klein dingetje is.
 
Laatst bewerkt:
Wacht maar even af wat de monteur gaat zeggen.

Niemand kan op afstand zonder inspectie, obv dit verhaal, iets nuttigs over je motor zeggen.
 
Goedenavond mfers

Zoals sommige misschien weten onlangs wat problemen met mijn fzr gehad accu die niet opladen. Na het werk dacht ik fijn een stuk toeren. helaas liep het anders af. Motor wilde niet stationair lopen en met 2k toeren in de 1 met de koppeling los schoot die uit en kwam die soms niet vannzijn plek. Met 5k toeren en rustig de koppeling op laten komen ging ik dan eindelijk vooruit. Daarna volgas in de 1 ging ik niet harder dan 20km. Naar de 2 schakelen ging goed, maar duurde lang voordat zij haar power weer eennbeetje had. Als ik gas gaf na 10 km viel ze instant uit.

Ze is afgevoerd op het gas vorige week nog getoerd en er was niks aan de hand. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ze gaat morgen naar de garage, maar ben erg benieuwd of iemand weet wat het kan zijn. Hoop toch dat het een klein dingetje is.

zou je het misschien nog een keer na kunnen lezen en dan wel in het nederlands kunnen posten ?

zoals ik het nu lees heb je je koe naar het slachthuis gebracht ofzo.


T9 op de telefoon werkt ook niet lekker haha


no shit ;)
 
Laatst bewerkt:
Er zal niet voldoende stroom zijn geweest voor de ontsteking. Schrijf ons hoe jij de motor dan nog starten kon. Of nog nét en daarna niet meer? Meet het Voltage op de accu polen voor het starten, 12,8 Volt bijvoorbeeld, en na het starten, het zou dan 14,2 Volt moeten zijn - bij elk toerental!
 
Terug
Bovenaan Onderaan