Waardeloze monteur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jim

MF veteraan
20 aug 2008
1.760
29
Hoi,

Ik heb gister om mijn KTM een nieuw ketting laten monteren, alleen zit deze binnenste buiten!

Kan ik de ketting weer gewoon breken en opnieuw klinken?

:W
 
Als het een DID ketting is dan is het geen probleem.

Ooit zelf een keer gehad, dat men hem achterste voren had gemonteerd :-(
En toen had ik alleen dus een VRE-DID (ipv de did-erv).
Maakte voor de werking niet uit zei men!!!
En de ketting heeft het ook 12d km uitgehouden :-)
 
Ha Waardenberg en de Jong.

Deze blijft ook geweldig;
"Wat doe je nou joh ??" _O-

Blijft idd leuk.

Heb hiervan ooit nog de voorvertoning gezien bij een avondvullend programma met Wilfried de Jong, een beetje zoals zomergasten op TV, in Theater Lantaren/Venster, toen nog in de Gouvernestraat.

Toen viel me al op dat het gemolde ruitje (4:22) er op het eind gewoon weer in de deur zat.
Wilfried zei dat het na het draaien bij de montage wel al gezien was, maar dat men hoopte dat het niet zo zou opvallen.

Wilfried de Jong maakt nog steeds waanzinnig mooie programma's op TV, of het nu over sport gaat of fotografie, het blijft boeiend.
Vroeger bij Radio Rijnmond was Motorpaleis De Jong met Wilfried de Jong live op de motor ook ech wel :] al een journalistiek pareltje.
 
Meteen mee terug naar die monteur!
Dat ie ondersteboven zit is het nog niet zo'n probleem, maar binnenstebuiten is gewoon levenslink :(

Maar goed, hij had ook nog links-rechts verkeerdom kunnen zitten, of nog erger, achterstevoren :o
 
Zolang ze er nog geen cardan opgelegd hebben ipv een ketting zal het nog zo kwaad niet zijn zeker :?


... alhoewel ... zou best wel willen dat ze mijn ketting door een cardan vervangen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan