R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 4

Gister 'ja' gemaild naar de dealer.... En het is blauw en grijs, gemaakt in 2013 en heeft 470km op de teller *D

Deze toch?

full
 
Wat nou als die nieuwe R1 de Hp4 op een hoopje rijdt, wat volgens betrouwbare bron het geval is ;)


Zou voor het eerst zijn dat een Yamaha iets zoek rijdt. :+

Ik zou best wel weer een nieuwe R1 willen rijden, maar gezien het feit dat ik niet meer op de Nordschleife en circuit rij, heeft zo'n R1 weinig zin.
Naar 15 jaar R1's gereden te hebben, allen modellen gehad word het nu tijd voor iets anders, tenminste zo denk ik der nu over.
 
Laatst bewerkt:
Mij is verzekerd dat dit niet zo zou zijn. De banden zien er ook uit alsof een opa er mee heeft gereden. Het lijkt me erg sterk wanneer dat bij een demo-fiets is. Daarbij is het apparaat puntgaaf, iets wat ik bij een demofiets niet zou verwachten.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom zelf uit de buurt daar en kom er regelmatig, maar die fiets is verder 100% goed hoor en je hebt garantie bij hun toch. Zou alleen wat afbieden 😉
 
Banden zijn zo om te wisselen he dus daar moet je sowieso nooit naar kijken. Dan kan je beter kijken nAr de kleur van de remschijf, als hij een paar x flink warm is eworden slaat hij donker uit dus kan wat trackdays zijn...
 
Vette fiets man! Die Akra uitlaten, zit daar tegenwoordig geen geel, rood met zwarte sticker meer op? Vind dat grijze veel gaver alleen als ik op de site van akra kijk zie ik alleen maar de 'gewone' kleuren op de demper staan..
 
Dat komt omdat deze door yamaha erop zijn gezet fabriek af dus kunnen zij dit aanlaten passen dus je kan ze zo niet bestellen nee.
 
Dat komt omdat deze door yamaha erop zijn gezet fabriek af dus kunnen zij dit aanlaten passen dus je kan ze zo niet bestellen nee.
Nee nee Ferry, hoe kom je daar nou bij? ;) Dat is niet juist wat je nu zegt.

Deze dempers (uitvoering) zijn in 2012 eigenlijk op de markt gekomen of anders gezegd..... speciaal uitgebracht voor de R1 2012 Anniversary uitvoering.
Je kon de R1 wie ik heb via de Yamaha importeur zo bestellen met deze dempers.
Niet via de fabriek want dan zit je met allerlei emissie eisen qua toelating......

Maar dat neemt niet weg dat je deze dempers niet meer los kunt bestellen. Je kunt ze nog steeds los bestellen.
Bestelde je ze toen destijds gelijk mee vanaf de Yamaha importeur dan zijn ze "iets" duurder.
Dan betaal je de Hoofdprijs!! :P

Ik kan het weten want bij mijn zaten ze er gelukkig al onder, zo heb ik ook een factuur waar de prijzen op staan.
Daar word je nou niet echt vrolijk van :N
 
Dat is een mooi setje largeproject ;)

Waarom verkoop je het spul eigenlijk?

Je hebt gelijk richard, had het nog niet gezien opende site haha..
Die prijzen zijn belachelijk he, daarom heb ik mijn akrapovic evolution2 systeem in Amerika besteld want in Nederland koste hij 2800€ pfff
 
Terug
Bovenaan Onderaan