inhouden motor tussen de 5000 en 6000 toeren cbr 600

Kan echt vanalles zijn. Ik ben sowieso niet de beste voor advies, maar ik heb wel afgelopen tijd een heeele hoop soortgelijke topics zien langskomen.

Dus..ff zoekfunctie? Of gewoon wat recente topics afstruinen. Vaak ook nog leuk om te lezen :)

P.s. Als je serieus geholpen wil worden, zouden wat specs van de motor ook geen kwaad kunnen
 
ik bedoel hij trekt niet lekker door ,tussen de 5 en 6000 ,pas na de 6000 pakt hij weer op ,graag moegelijke dingen te onderzoeken

grt
Onderzoek eens het bouwjaar vd motor, en meldt dat dan ook even.

Onderzoek ook of dit ineens is ontstaan, geleidelijk, of na iets te hebben gedaan aan/met de motor. Meldt dat dan ook.
 
Mijn blackbird ( '96 ) heeft ook hetzelfde euvel. Rond de 5200-5500 toeren gaat hij ook zo'n wel/niet spelletje spelen. Boven de 6000 toeren en onder de 5000 toeren is er weinig aan de hand.
Ik heb de carburateurs laten reinigen ( handmatig, dus niet ultrasoon ), en heb direct bij het ophalen van de motor een flesje carburateurreiniger erin gedaan. Ook hebben ze mij verteld dat ik beter 98 i.p.v. euro 95 kan gaan tanken. Ik heb wel het gevoel dat het beter word, mocht het nog zo blijven laat ik de boel ultrasoon reinigen.
 
Laatst bewerkt:
Is normaal voor een (standaard) CBR met carbs. Is wel op te lossen met andere gasnaalden. Als je dan toch bezig bent kan een open lucht filter, grotere sproeiers en de gaatjes in de slides iets vergroten ook geen kwaad :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan